تبیین برنامه دهه سرآمدی آموزش دانشگاه ایلام

خانه خبرها
تبيين برنامه دهه سرآمدي آموزش دانشگاه ايلام

برنامه دهه سرآمدي آموزش دانشگاه ايلام با هدف تبيين جايگاه مهم آمورش به عنوان بستر رشد و توسعه علمي از طرف معاون آموزشي دانشگاه تبيين گرديد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، دکتر مصطفي نعمتي، معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي  دانشگاه برنامه‌هاي دهه سرآمدي دانشگاه را از 3 تا 13 ارديبهشت اعلام نمود و اظهار داشت: در اين دهه سياست‌ها، اهداف و برنامه‌هاي آموزشي مختلفي در نظر گرفته شده است و باتوجه به تأکيد رياست محترم دانشگاه مبني بر اهميت و نقش آموزش در دانشگاه و نامگذاري سال 96 بنام آموزش، ويژه برنامه هاي متنوعي در سطح دانشگاه در نظر گرفته ايم که طي آن نشست‌هاي مختلفي با دانشجويان تحصيلات تکميلي نشست با دانشجويان خارجي، نشست با دبيران انجمن هاي علمي، نشست با دانشجويان رتبه هاي برتر دوره هاي کارداني و کارشناسي و تقدير از برترين رتبه هاي آموزش دانشگاه ازجمله برنامه هاي اين دهه است.

وي افزود: مراسم تقدير از مدرسان برگزيده گروه هاي آموزشي و ميزگرد تخصصي در زمينه مسائل آموزشي دانشگاه و استان از اهم اين برنامه هاست.

دکتر نعمتي با تأکيد بر اينکه تمام سعي و تلاش کليه دست اندرکاران حوزه آموزش دانشگاه بر اين است که اقدامات مؤثر و کارآمدي در اعتلاي اهميت بخشي به آموزش دانشجويان صورت گيرد اظهار کرد: مهم ترين هدف ما ارتقاء سطح آموزش به دانشجويان عزيز است که اميدوارم با حمايت رياست محترم دانشگاه و کليه همکاران هيأت علمي و کارکنان  در تحقق اين امر بتوانيم قدمي مثبت در اين جهت برداريم.

دکتر نعمتي در پايان از تمام همکاري هيأت علمي و دانشجويان دعوت نمود در صورت امکان جهت باشکوه نر برگزار شدن برنامه ها مارا ياري نمايند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها