رئیس دانشگاه: در ارائه خدمات دانشجویی باید عدالت رعایت شود و هیچ گونه تمایزی در هیچ زمینه ای صورت نگیرد

خانه خبرها
رئيس دانشگاه: در ارائه خدمات دانشجويي  بايد عدالت رعايت شود و هيچ گونه تمايزي در هيچ زمينه اي صورت نگيرد

رئيس دانشگاه، تاکيد کرد: در ارائه خدمات دانشجويي بايد عدالت رعايت شود و هيچ گونه تمايزي در هيچ زمينه اي صورت نگيرد، تا زمينه ارتقاء اين خدمات فراهم آيد.

 به گزارش روابط عمومي، نشست دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه و کارکنان و سرپرستان اداره خوابگاه ها، با حضور دکتر عدالتي، معاون دانشجويي، دکتر ملابهرامي، معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر شيرخاني، معاون فرهنگي و اجتماعي، دکتر کرمشاهي، مشاور رئيس و مدير حراست، دکتر ميراب بالو، سرپرست مديريت دانشجويي، آقاي خوراني، مدير امور اداري و پشتيباني و آقاي شکوهنده، رئيس اداره خوابگاه ها، صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

 در اين نشست دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، با تشکر از تلاش ها و زحمات رئيس، کارکنان و سرپرستان اداره خوابگاه ها، تأکيد کرد دانشگاه ايلام در مسير توسعه جايگاه خوبي را در سطح کشور و استان به دست آورده است و براي همين انتظارات از مجموعه مديريتي، اساتيد و کارکنان دانشگاه بالاست و بايد تلاش کنيم با لحاظ کردن امکانات و منابع اين انتظارات را برآورده نمائيم.

 رئيس دانشگاه با تأکيد بر اينکه  سطح ارائه خدمات در خوابگاه هاي دانشجويي بايد ارتقاء يابد، خواستار هماهنگي هاي لازم براي تحقق اين مهم در بين حوزه هاي مختلف دانشگاه شد و تأکيد کرد بايد در ارائه خدمات دانشجويي عدالت رعايت شود و هيچ گونه تمايزي در هيچ زمينه اي بين دانشجويان صورت نگيرد.

  دکتر علي اکبري، در ادامه با بيان اينکه الان کشور در شرايط خاص قرار دارد و با تنگناهاي مالي مواجه است و اين موضوع در زمينه دانشگاه ها هم صِدق مي کند و براي همين از مديران و کارکنان گرامي خواستارم درخواست ها و مطالبات خود را با لحاظ کردن اين شرايط ارائه نمايند.

  رئيس دانشگاه، با بيان اينکه ملاک در دانشگاه التزام به قانون است تأکيد کرد سرپرستان خوابگاه ها بايد به آئين نامه هاي دانشگاهي و از جمله آئين نامه پوشش دانشجويان توجه نموده و التزام داشته باشند، تا ضمن اجراي قانون، حاشيه براي دانشگاه ايجاد نشود

در اين نشست، کارکنان و سرپرستان اداره خوابگاه ها به بيان ديدگاه ها، انتقادات و مشکلات مورد نظر خود پرداختند و معاونين و مديران مربوطه به صورت مفصل پاسخ هاي لازم را ارائه کردند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها