انتشار شش عنوان کتاب تألیفی توسط دکتر اردشیر شیری دانشیار دانشگاه ایلام

خانه خبرها

دکتر اردشير شيري دانشيار دانشگاه ايلام، موفق به چاپ شش عنوان کتاب تأليفي در چند سال اخير شده است.

اشاره:

   دکتر اردشير شيري دانشيار گروه مديريت، از اساتيد خوشنام و باسابقه دانشگاه ايلام است که از جمله سوابق اجرايي وي مي‌توان به معاونت آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد ايلام و رياست دانشگاه فرهنگيان ايلام اشاره کرد. دکتر شيري همچنين تاکنون موفق به چاپ شش عنوان کتاب تأليفي، 45 عنوان مقاله علمي – پژوهشي و  ISI و 119 مقاله ارائه شده در همايش‌هاي ملي و بين‌المللي شده است.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر اردشير شيري دانشيار دانشکده ادبيات و علوم انساني در چند سال اخير موفق به چاپ شش عنوان کتاب شامل: برنامه‌ريزي منابع انساني، راهنماي تحليل آماري (با استفاده از نرم‌افزارهاي AMOST, LIREL ,SPSS، مباني مديريت رفتار فردي (رفتار سازماني پيشرفته)، تحليل مالي و مديريت ريسک، مديريت منابع انساني و مديريت گروه و رفتارهاي بين فردي گرديده است.

بنا به اين گزارش کتاب برنامه‌ريزي منابع انساني به عنوان يکي از کُتب مرجع در رشته مديريت در سطح کشور و براي تدريس در مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري، در ده فصل تدوين و توسط انتشارات سمت منتشر گرديده و هم اکنون چاپ دوم آن نيز انتشار يافته است.

اين گزارش مي افزايد: همزمان با هفته پژوهش و فناوري در سال جاري، جلسه نقد اين کتاب با حضور دکتر صيد مهدي ويسه و دکتر  اسفنديار محمدي بعنوان منتقد و جمع زيادي از دانشجويان روز يک شنبه 24 آذر در محل ساختمان قلم چي برگزار گرديد که در ابتداي جلسه دکتر شيري توضيحاتي را در خصوص روند تأليف و چاپ کتاب ارائه کرد و در ادامه دکتر ويسه و دکتر  محمدي بعنوان منتقدين کتاب جامع و کامل بودن اين اثر، برتري آن نسبت موارد مشابه و شيوايي و رواني نثر کتاب را از نقاط قوت کتاب برشمردند و  عنوان کردند اين کتاب منبعي غني براي دانشجويان کارشناسي ارشد و دکتري مي‌باشد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها