بیانیه کانون بسیج اساتید و پایگاه بسیج اداری کارکنان دانشگاه ایلام به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

خانه خبرها

بسمه تعالي

«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبديلًا».

(سوره مبارکه الأحزاب آيه 23)

«در ميان مؤمنان مرداني هستند که بر سر عهدي که با خدا بستند صادقانه ايستاده‌اند؛ بعضي پيمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشيدند)، و بعضي ديگر در انتظارند؛ و هرگز تغيير و تبديلي در عهد و پيمان خود ندادند».

بسيجيان انقلاب اسلامي عزادار فرمانده خود هستند فرمانده‌اي که صادقانه و خالصانه در همه جبهه‌ها حضور داشت، از جبهه فرهنگي گرفته تا جبهه سياسي و جبهه اجتماعي و جبهه نبرد با شقي‌ترين افراد زمان.
سرداري که ملقب شد به سردار دل‌ها زيرا قبل از هر اقدامي و هر رزمي با اخلاصش قلب‌ها را تسخير مي‌کرد که در حقيقت اينگونه سلوک متعلق به اولياء الهي است.

امروز در مصيبت مالک اشتر انقلاب بايد هم خون گريست و هم خداوند را شکر نمود که سردار به مانند حياتش توانست همه قلب‌ها را به هم وصل نمايد. زن و مرد، پير و جوان، بسيجي و ... همه و همه از هر فکر و جناحي براي شهادت علمدار انقلاب اشک ماتم ريختند و به امام امت تسليت گفتند به راستي که اين روزها همه در کنار امام امت عزادار هستند.

اما حيات طيبه انقلاب آنقدر تنومند شده است که هر روز شاخه‌اي سترگ از دل آن بيرون مي‌آيد و سرسبزي و طراوت را به جهانيان هديه مي‌دهد و دنيا بلافاصله و بدون درنگ ديد که عَلَم به دستان مبارک امام امت به سرباز ديگري از انقلاب سپرده شد تا خطّ جهاد مقاومت با انگيزه‌ي مضاعف ادامه پيدا کند و پيروزي قطعي در انتظار مجاهدان اين راه مبارک باشد و حقيقتاً دنيا به وعده‌هاي راستين ولي امر مسلمين جهان باور دارند که "انتقام سختي در انتظار جنايتکاراني است که دست پليد خود را به خون او و ديگر شهداي حادثه‌ي ديشب آلودند."
کانون بسيج اساتيد و پايگاه بسيج اداري کارکنان دانشگاه ايلام ضمن محکوميت شديد اين اقدام پست دولت تروريست آمريکا و تبريک و تسليت شهادت سردار قاسم سليماني و همرزمانش به محضر حضرت بقيه الله (ارواحنا الفداه) و نائب برحق ايشان حضرت امام خامنه‌اي عزيز و تمامي آزاديخواهان دنيا اعلام مي‌کند که با تمام وجود براي انتقام خون سردار سليماني و همرزمانش در هر ميدان و هر زماني آماده است و منتظر فرماني از جانب فرمانده کل قوا مي باشد و دشمنان خوارشده اين انقلاب بدانند هرچند فقدان سردار سليماني آتش سوزان بر جان و جگرمان افکنده است، اما جاي حاج قاسم سليماني‌ها خالي نخواهد ماند و سرداران سرافراز جبهه مقاومت جاي آن شهيدان بزرگوار را پر نموده و راه آن شهيد سعيد را در همه عرصه‌ها استمرار خواهند بخشيد.

کانون بسيج اساتيد و پايگاه بسيج اداري کارکنان دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها