مراسم گرامیداشت ولادت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و مقام زن در دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها
مراسم گراميداشت ولادت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و مقام زن در دانشگاه ايلام برگزار گرديد

با هماهنگي و برنامه‌ريزي روابط عمومي دانشگاه، مراسم گراميداشت ولادت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و مقام زن در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، مراسم گراميداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و مقام زن ويژه بانوان کارمند با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، حجت‌الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، دکتر ملابهرامي معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، خانم دکتر پيرزادنيا مشاور رئيس دانشگاه در امور بانوان، آقاي خوراني حيدري مدير امور اداري و پشتيباني، آقاي فتاحي رئيس اداره روابط عمومي و جمعي زيادي از بانوان کارمند، صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در اين مراسم  دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه با تبريک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گراميداشت روز مادر و مقام زن و با تشکر از زحمات بانوان کارمند در جهت پيشبرد اهداف عالي دانشگاه، تأکيد کرد: خوشبختانه به واسطه تلاش و زحمات همه اساتيد و کارکنان و از جمله بانوان کارمند، دانشگاه ايلام هم اکنون در دوارن اوج قرار دارد.

رئيس دانشگاه با اشاره به ارتقاء وضعيت بانوان و از جمله افزايش سهم آنان در حوزه مديريت‌ها، تأکيد کرد ان شاء الله اين روند همچنان ادامه پيدا خواهد نمود.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با بيان اينکه زنان داراي توانايي‌هاي ويژه‌اي‌ هستند، اظهار داشت: اگر اين توانايي ها به مَنصه ظهور برسد ضمن ارتقاء جايگاه زنان در اجتماع، روند توسعه مادي و معنوي جامعه افزايش خواهد يافت.

حجت‌الاسلام غياثي با اشاره به ضرورت وجود الگو براي زنان، بيان کرد: الگوي بي‌بديل و تمام عيار در تمام تاريخ بشر  و براي هميشه براي زنان حضرت فاطمه زهرا (س) است که زنان مي‌توانند با پيروي از سيره آن حضرت به درجات والاي معنوي برسند.

در اين مراسم همچنين دکتر ملابهرامي معاون پشتيباني و منابع انساني با ارائه آماري از وضعيت بانوان شاغل در دانشگاه، تأکيد کرد در دانشگاه ايلام در واگذاري مديريت‌ها و پست‌هاي سازماني؛ پيشنهادات مختلف و متنوع بررسي مي‌گردد و هيچ گونه نگاه جنسيتي و غيره دخيل داده نمي‌شود.

در ادامه خانم دکتر پيرزادنيا مشاور رئيس دانشگاه در امور بانوان ضمن تشکر از رئيس دانشگاه و اعضاي هيات رئيسه به جهت همکاري و همراهي براي ارتقاء وضعيت بانوان، توضيحاتي را در خصوص مشکلات و درخواست‌هاي بانوان کارمند دانشگاه ارائه کرد.

در پايان  بانوان حاضر در مراسم به بيان نظرات و مشکلات مورد نظر خود پرداختند و سپس رئيس دانشگاه و معاون پشتيباني و منابع انساني پاسخ‌هاي لازم را ارائه کردند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها