کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات دانشگاهی ویژه اعضای هیأت علمی در دانشگاه برگزار گردید

خانه خبرها
کارگاه آموزشي آشنايي با قوانين و مقررات دانشگاهي ويژه اعضاي هيأت علمي در دانشگاه برگزار گرديد

با هماهنگي و برنامه ريزي مديريت دفتر امور اعضاي هيأت علمي، کارگاه آموزشي آشنايي با قوانين و مقررات دانشگاهي ويژه اعضاي هيأت علمي تازه استخدام شده دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، با هماهنگي و برنامه ريزي دکتر جواد ميرزايي مديريت دفتر امور اعضاي هيأت علمي، کارگاه آموزشي آشنايي با قوانين و مقررات آموزشي، پژوهشي و اداري وِيژه اعضاي هيأت علمي تازه استخدام شده  دانشگاه ايلام، صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در اين کارگاه که در سه بخش برگزار گرديد، در بخش اول دکتر ملابهرامي معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه در خصوص قوانين و مقررات استخدامي، اداري و مالي، در بخش دوم دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي در زمينه ضوابط و مقررات آموزشي مربوط به ارتقاء اساتيد، حضور در دانشکده‎ها، ترفيع و رکود علمي و در بخش سوم دکتر روشني رئيس مرکز علم سنجي دانشگاه در خصوص آيين نامه هاي  وزارتي و دانشگاهي پژوهش و فناوري، گرنت، طرح‎هاي پژوهشي و تخلفات علمي بصورت مفصل توضيحاتي را ارائه نمودند.

لازم به ذکر در پايان اين کارگاه که با استقبال و توجه شرکت کنندگان همراه شده بود در پايان هر بخش به مدت ده دقيقه مسئولين  به سئوالات مختلف حاضرين به صورت مبسوط جواب دادند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها