سخنرانی حجت الاسلام مصلحی با موضوع پرونده نفوذ در جمهوری اسلامی در دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها

با هماهنگي و برنامه ريزي بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام و در ادامه برنامه هاي بزرگداشت روز دانشجو، سخنراني حجت الاسلام مصلحي ورزير اطلاعات دولت دهم و جانشين عقيدتي سياسي ستاد فرماندهي کل قوا، با موضوع پرونده نفوذ در  جمهوري اسلامي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، سخنراني حجت الاسلام مصلحي ورزير اطلاعات دولت دهم و جانشين عقيدتي سياسي ستاد فرماندهي کل قوا با موضوع پرونده نفوذ در جمهوري اسلامي با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، حجت الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، اساتيد و جمعي از دانشجويان صبح امروز در محل سالن آيت اله حيدري برگزار گرديد.

در ابتداي اين مراسم حجت الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه در سخنان کوتاهي ضمن خيرمقدم به مهمانان و حاضرين در مراسم، موضوع فرهنگ و اعتقاد را محور رويارويي نظام اسلام و نظام سطله عنوان کرد و خواستار حساسيت و شناخت دانشجويان در اين حوزه گرديد.

در ادامه حجت الاسلام مصلحي وزير اطلاعات دولت دهم با بيان اينکه انقلاب اسلامي دنيا  را تکان داد و استکبار جهاني را به تکاپو انداخت، بيان کرد: در طول تاريخ 15 تمدن بوجود آمده و از بين رفته اند، اما تمدن اسلامي فسيل نشده و مثل شيرخفته قابليت بيدار شدن را دارد و انقلاب اسلامي 1357 جرقه بيداري اين شيرخفته و شکل گيري تمدن نوين اسلامي بود.

جانشين عقيدتي سياسي ستاد فرماندهي کل قوا، افزود: شکل گيري و توسعه انقلاب اسلامي و موج بيداري اسلامي، استکبار را به لرزه انداخت و براي همين از ابتدا به دشمني با انقلاب اسلامي پرداختند و ابتدا جنگ تحميلي، سپس تهاجم و شبيخون فرهنگي و اکنون تحريم اقتصادي را عليه جمهوري اسلامي به راه انداخته اند.

حجت الاسلام مصلحي در ادامه با بيان اينکه سرويس هاي امنيتي استکبار در شش سال پيش در راهبرد و روش هاي خود عليه جمهوري اسلامي بازبيني کردند، اظهار کرد: استکبار اکنون به دنبال تضعيف و توقف  انقلاب اسلامي با استفاده از تحريم هاي اقتصادي و بستر آسيب هاي اجتماعي است.

حجت الاسلام مصلحي در خصوص جريان نفوذ با عنوان اينکه دو شيوه نفوذ مورد (فردي) و جرياني وجود دارد، گفت: در خصوص نفوذ موردي، سرويس هاي امنيتي بيگانه با بررسي پرونده شخص او را در دام مي اندازند و بعد براي ترور، تغيير دادن اذهان مديران و مسئولان، پيشبرد اهداف خاص اطلاعاتي مثل تقويت شيعه انگليسي و در نهايت زمينه سازي براي قرار گرفتن آن شخص در رأس حاکميت استفاده مي کنند.

جانشين عقيدتي سياسي ستاد فرماندهي کل قوا درباره نفوذ جرياني، بيان داشت:  نفوذ جرياني در امور مختلف و از جمله انتخابات، عرصه هاي فرهنگي و اقتصادي اتفاق مي افتد و به دنبال  اين است که مسئولين، نخبگان و مردم را در تصميم گيري و تصميم سازي دچار انحراف محاسباتي نمايد و در اين خصوص از تهديد و ايجاد ترس، وعده دروغ و القاي يأس و ناميدي استفاده مي کند.

حجت الاسلام مصلحي، افزود:: استکبار در قضيه تحريم اقتصادي به دنبال افزايش بي رويه قيمت دلار، نارضايتي عمومي، تورم بالا، جلوگيري از بازگشت به بحث هسته اي و به چالش کشيدن کليت نظام است و هدف نهايي ناکارآمدن نشان دادن نظام ديني براي اداره کشور مي باشد.

همچنين در پايان حجت الاسلام مصلحي به سئوالات حاضرين پاسخ داد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها