آزمون دکتری 1399 در استان ایلام با حضور 2018 نفر برگزار می گردد

خانه خبرها
آزمون دکتري 1399 در استان ايلام با حضور 2018 نفر برگزار مي گردد

آزمون دکتري 1399 استان ايلام با حضور 2018 نفر، صبح روز پنج شنبه 1399/05/09 در دو محل دانشگاه ايلام و موسسه آموزشي باختر  با رعايت پروتکل هاي خاص بهداشتي و رعايت فاصله اجتماعي برگزار مي‌گردد.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر مصطفي نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه در گفتگو با خبرنگاران، بيان داشت: متأسفانه به علت پديده کرونا، آزمون دکتري که هر ساله در اسفند ماه برگزار مي‌شد، امسال چندين بار به تعويق افتاد، که در نهايت با هماهنگي ستاد ملي مبارزه با کرونا، اين آزمون صبح روز پنج شنبه 1399/05/09 همزمان با سراسر کشور در دانشگاه ايلام و مؤسسه آموزشي باختر برگزار مي‌گردد.

دکتر نعمتي درباره تعداد داوطلبين اين آزمون، گفت: در مجموع 2018 نفر داوطلب در استان ايلام به رقابت خواهند پرداخت، که از اين تعداد 1123 نفر آقا و 895 نفر خانم مي‎‌باشند، که در نهايت محل آزمون 350 نفر از آقايان در موسسه آموزشي باختر و مابقي در دانشگاه ايلام خواهد بود.

معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه در زمينه توصيه‌هاي بهداشتي براي پيشگيري از انتشار ويروس کوويد -19، گفت: سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگي ستاد ملي مبارزه با کرونا، تمهيدات لازم را براي برگزاري اين آزمون انديشيده که اين امر به صورت دقيق اجرا مي‌گردد.

دکتر نعمتي، افزود: از داوطلبان عزير خواستاريم که براي رعايت حال خود و ديگران و جلوگيري از انتشار  ويروس کوويد – 19، به توصيه‌هاي ذيل عمل نمايند:

1-زمان مناسب منزل تا حوزه امتحاني را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور يابند؛

2-از تردد بي‌مورد در محل برگزاري آزمون جداً خودداري نمانيد؛

3- محل ورود و برگزاري آزمون خط کشي شده، لذا داوطلبان هنگام وورد و خروج به حوزه با ديگر داوطلبان ، فاصله مناسب (حداقل يک متر) را رعايت نمايند؛

4-هماره داشتن ماسک الزامي است و تمام عوامل اجرايي و داوطلبان موظف به همراه داشتن و استفاده از ماسک مي‌باشند، و لذا از ورود کساني که ماسک همراه نداشته باشند به محل برگزاري آزمون ممانعت بعمل مي‌آيد؛

5-امسال بخش امانات داير نمي‌باشد و حوزه‌هاي آزمون از تحويل گرفتن هرگونه وسايل اضافي، مانند تلفن همراه، ماشين حساب، کيف دستي، ساک دستي، کتاب، جزوه و .. معذور مي‌باشند؛

6-از تماس دست‌ها با چشم، دهان و بيني در حين آزمون خودداري نماييد؛

7-لوازم التحرير موردنياز از قبيل مداد، تراش و پاک کن همراه داشته باشند؛

8-پيش بين لازم براي پذيرايي (آب معدني کيک) انجام شده، اما توصيه مي‌شود که داوطلبين خود اين موارد را تهيه و با خود همراه داشته باشند.

معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه، خاطرنشان کرد: براي کساني که به بيماري کرونا مبتلا هستند و شرايط حضور در آزمون را دارند، مکان جداگانه‌اي در نظر گرفته شده است.

وي يادآور شد: نمانيدگان مرکز بهداشت در محل حوزه‌هاي آزمون حضور خواهند داشت و بر روند اجراي پروتکل‌هاي بهداشتي نظارت خواهند کرد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها