با پی گیری دفتر حقوقی دانشگاه؛ امکان نخاله‌برداری و پاکسازی جاده‌ی ضلع جنوبی دانشگاه ایلام فراهم گردید

خانه خبرها
با پي گيري دفتر حقوقي دانشگاه؛ امکان نخاله‌برداري و پاکسازي جاده‌ي ضلع جنوبي دانشگاه ايلام فراهم گرديد

با پي گيري دفتر حقوقي دانشگاه و با حضور و دستور جانشين و نماينده دادستان ايلام، امکان نخاله‌برداري و پاکسازي جاده‌ي ضلع جنوبي دانشگاه ايلام فراهم گرديد.

     به گزارش روابط عمومي، عصر روز دوشنبه 1399/02/22 با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، دکتر باقري مشاور رئيس و مدير دفتر حقوقي، دکتر غلامحسيني نماينده و جانشين دادستان ايلام و مديران ادارات  شهرداري،  مرکز بهداشت، راهداري، محيط زيست و  منابع طبيعي ضمن بازديد از محل جاده‌ي ضلع جنوبي دانشگاه ايلام، بر ضرورت پاکسازي، بهسازي و نخاله‌برداري مسير تأکيد گرديد.

در جريان اين بازديد، دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام، ضمن عرض خيرمقدم و قدرشناسي از اهتمام مقام محترم قضايي در صيانت از حقوق شهروندي و تشکر از نهادهاي مختلف و به ويژه شهرداري ايلام در محقّق ساختن مأموريت پاکسازي زيست بوم، با عنايت به استقرار مراکز آموزش عالي متعددي در مجاورت مسير مذکور، خواستار تسريع در پاکسازي زباله‌ها و نخاله‌هاي ساختماني با منشأ انتشار بيماري‌هاي مختلف و تهديد سلامت شهروندان و دانشجويان شدند.

بنا به اين گزارش:  در ادامه دکتر غلامحسيني جانشين و نماينده دادستان ايلام نيز دستور لازم جهت اجرايي شدن امر مذکور به نهادهاي مختلف را ارائه نمود و مقرر گرديد پس از پاکسازي و برداشت زباله‌ها و نخاله‌هاي مسير، نظارت لازم جهت جلوگيري از تکرار امر و گزارش هرگونه تخلف به دادستاني اقدام شود.

همچنين نماينده دادستان بار ديگر بر برخورد قاطع و قانوني با اشخاص و خودروهاي متخلف که اقدام به تخليه نخاله در مسير بنمايند را مورد تأکيد قرار دادند.

 

 

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها