نشست رئیس دانشگاه ایلام و دانشجویان خارجی برگزار گردید

خانه خبرها
نشست رئيس دانشگاه  ايلام و دانشجويان خارجي برگزار گرديد

با برنامه ريزي و هماهنگي گروه همکاري هاي علمي بين المللي دانشگاه، در فضايي صميمانه؛ نشست رئيس دانشگاه و دانشجويان خارجي برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، نشست دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه و دانشجويان خارجي با حضور دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري، دکتر خيري رئيس گروه همکاري هاي علمي بين المللي دانشگاه و جمع زيادي از دانشجويان خارجي عصر ديروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در اين نشست دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه با ابراز خرسندي از حضور در جمع دانشجويان خارجي و با تأکيد بر پي گيري خواسته هاي آنان، بيان کرد: هيچکس در کشور خود به تنهايي بزرگ نمي شود و براي بزرگ شدن بايد به سفر در سطح جهان پرداخت و ما خوشحاليم که ايران و دانشگاه ايلام را براي تحصيل انتخاب کرده ايد.

رئيس دانشگاه ايلام با اشاره به سفر هفته گذشته خود و هيأت همراه به اقليم کردستان عراق، اظهار کرد: وزير علوم اقليم کردستان عراق بواسطه گزارش دانشجويان فارغ التحصيلي دانشگاه ايلام از مساعي مسئولين دانشگاه ايلام در پي گيري امور دانشجويان خارجي تشکر کرد که اين امر براي ما مايه مباهات است.

دکتر علي اکبري با اشاره به ظرفيت هاي فرهنگي، اجتماعي، ورزشي و علمي دانشجويان خارجي، خواستار مشارکت و حضور آنان در برنامه ها و مراسمات مختلف دانشگاه ايلام گرديد و توصيه کرد براي پي گيري امور مختلف و از جمله برنامه هاي فوق برنامه، کانون دانشجويان خارجي عراقي و افغاني بصورت جداگانه راه اندازي گردد.

رئيس دانشگاه با بيان اينکه در مرکز مشاوره دانشگاه ايلام، خدمات مختلفي به دانشجويان ارائه مي گردد، اظهار داشت: دانشجويان خارجي مي توانند در زمنيه هاي روان شناسي، خانوادگي، درسي، سلامت جسم و روان به مرکز مشاوره مراجعه و از خدمات آن استفاده نمايند.

قبل از سخنان دکتر علي اکبري، دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري دانشگاه با اشاره به روند تغييرات سريع جهاني، خواستار اهتمام دانشجويان خارجي براي کسب مهارت هاي لازم در دو حوزه رشته هاي تخصصي و ضروريات زندگي گرديد و تأکيد کرد براي کسب موفقيت و مشارکت در توسعه کشورهاي مطبوع، بايد متفاوت بود و براي ورود به بازار کسب و کار آمادگي لازم را پيدا کرد.

معاون پژوهش و فناوري دانشگاه در ادامه خواستار اهتمام دانشجويان خارجي براي برگزاري کارگاه و کلاس هاي فوق برنامه در زمينه کامپيوتر، روش تحقيق و زبان انگليسي گرديد.

در ادامه شش تن از دانشجويان خارجي دانشگاه به نمايندگي ديگر دانشجويان به بيان نظرات، پيشنهادات و خواسته هاي خود پرداختند که اهم مسائل حول محورهايي شامل: برگزاري ملاقات هفتگي با رياست دانشگاه، ارائه موضوعات خاص و نادر در قالب پايان نامه، برگزاري کلاس هاي آموزشي مجزا براي دانشجويان خارجي، کاهش شهريه و هزينه خوابگاه ها، استفاده از ظرفيت هاي مختلف دانشجويان خارجي، مشارکت در برگزاري مراسمات و برنامه هاي فرهنگي،  برگزاري کارگاه مقاله نويسي و برگزاري کلاس هاي فوق برنامه زبان انگليسي مطرح گرديد.

در پايان مراسم با اهداء لوح تقدير و کارت هديه از يازده تن از دانشجويان ممتاز خارجي تقدير بعمل آمد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها