معاون وزیر علوم: دانشگاه ایلام در طول چهار سال گذشته توسعه مطلوب و متوازنی داشته است

خانه خبرها
معاون وزير علوم: دانشگاه ايلام در طول چهار سال گذشته توسعه مطلوب و متوازني داشته است

معاون وزير علوم در نشست خبري، بيان کرد: بواسطه مديريت خوب دکتر علي اکبري، دانشگاه ايلام در طول چهار سال گذشته توسعه مطلوب و متوازني داشته است.

 

   به‌ گزارش روابط عمومي، دکتر مجتبي صديقي معاون وزير علوم و رئيس سازمان امور دانشجويان وزارت عتف صبح امروز در نشست خبري با خبرنگاران در دانشگاه ايلام اظهار داشت: بواسطه مديريت خوب دکتر علي اکبري و جايگاه و ارتباطاتي که ايشان دارد و با توجه به اينکه اينجانب در سال 1393 از دانشگاه ايلام بازديد نمودم، امروز روند توسعه دانشگاه ايلام به خوبي مشهود مي باشد و مشخص است که بر اساس برنامه اقدامات  و تغييرات مناسبي انجام گرفته است.

معاون وزير علوم و رئيس سازمان امور دانشجويان با اشاره به بهسازي و نوسازي  102 خوابگاه دانشجويي در سطح کشور در تابستان سال جاري، افزود: طرح ارتقاء سراهاي دانشجويي در چند سال گذشته در وزارت علوم پيگيري شده و با رتبه بندي خوابگاه‌ها تلاش زيادي صورت گرفت تا فضاهاي فرسوده باسازي گردد.

دکتر صديقي با بيان اينکه 12 هزار ظرفيت جديد به خوابگاه هاي دانشجويي در سال تحصيلي جديد اضافه شده است، يادآور شد: اميدواريم  با اتمام پروژه هاي در دست اجرا تا پايان سال، 75 هزار نفر ديگر به ظرفيت خوابگاه هاي دانشجويي افزوده شود.

معاون وزير علوم، اضافه کرد: در بخش تربيت بدني، 39  چمن مصنوعي  احداث گرديد و 25 پروژه سالن کف پوش نيز تا پايان سال تکميل و به بهره برداري خواهد رسيد.

دکتر صديقي با اشاره به همکاري 400 کانون دانشجويي همياران سلامت با مراکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه هاي کشور، گفت: در مجموع 17000 دانشجو در قالب اين کانون ها، دانشجويان ديگر را براي استفاده از خدمات مراکز مشاوره هدايت مي کنند.

معاون وزير علوم، در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره  افزايش جذب دانشجويان خارجي در دانشگاه ها گفت: يکي از رويکردهاي وزارت علوم افزايش تحصيل دانشجويان خارجي در دانشگاه‌هاي کشور است که به دو شيوه اعطاي بورس و هزينه شخصي انجام مي‌شود

دکتر صديقي، اضافه کرد: هم اينک 39 هزار دانشجوي خارجي در مقاطع مختلف در ايران مشغول به تحصيل هستند که اين آمار نسبت به سال قبل، بيش از 20 درصد افزايش داشته است.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها