انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین دانشگاه ایلام و مرکز شتاب‌دهنده دورنما

خانه خبرها
انعقاد تفاهم نامه همکاري مابين دانشگاه ايلام و مرکز شتاب‌دهنده دورنما

در راستاي سياست‌هاي دانشگاه در خصوص ايجاد زير ساخت ‌هاي لازم جهت حمايت از ايده‌هاي نوآورانه و طرح‌ هاي فناورانه و تأسيس شرکت‌هاي دانش بنيان، تفاهم نامه همکاري مابين دانشگاه ايلام و مرکز شتاب‌دهنده دورنما منعقد گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، در راستاي سياست‌هاي دانشگاه در خصوص ايجاد زير ساخت ‌هاي لازم جهت حمايت از ايده‌هاي نوآورانه و طرح‌ هاي فناورانه و تأسيس شرکت‌هاي دانش بنيان ، به همت  دفتر ارتباط با صنعت، نشست دکتر مهديزاده، معاون پژوهش و فناوري دانشگاه و مهندس صيادي مدير مرکز شتاب‌دهنده دورنما با حضور دکتر يگانه، مدير مرکز رشد و واحدهاي فناوري و دکتر صيدي، مدير دفتر ارتباط با صنعت و جامعه  صبح روز چهارشنبه 1397/9/7 در محل دفتر معاونت پژوهش و فناوري برگزار گرديد.

   در اين نشست دو طرف بر همکاري مشترک در ايجاد فرصت‌هاي مناسب براي دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاه جهت راه‌اندازي کسب و کار بر پايه فناوري‌هاي نوين تأکيد کردند و در پايان تفاهم نامه همکاري مشترک به امضاي دکتر مهديزاده و مهندس صيايد رسيد.

  برگزاري دوره ‌هاي آموزشي و ترويجي مهارت ‌هاي فني، حمايت از همايش‌ هاي ملي و منطقه‌ اي مرتبط با مرکز رشد و انجام خدمات مرتبط با توسعه، رشد و ارتقاي واحدهاي فناور مستقر در مراکز تحت پوشش طرفين، از مفاد اين تفاهم ‌نامه مي‌باشد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها