نشست صمیمانه استاندار ایلام و دانشجویان دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها
نشست صميمانه استاندار ايلام و دانشجويان دانشگاه ايلام برگزار گرديد

به مناسب بزرگداشت روز دانشجو، نشست صميمانه استاندار ايلام و دانشجويان دانشگاه ايلام؛ همراه با تقدير از دانشجويان موفق ورزشي و فرهنگي برگزار گرديد/  استاندار ايلام تأکيد کرد: دکتر علي اکبري يکي از مديران خوب ايران، استان ايلام و با نمره عالي است.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، نشست صميمانه مهندس سليماني دشتکي استاندار ايلام و دانشجويان دانشگاه ايلام به همراه تقدير از دانشجويان موفق ورزشي و فرهنگي با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، دکتر نوذري معاون سياسي و امنيتي استانداري، دکتر کرمي معاون عمراني، دکتر درويشي معاون اقتصادي، آقاي بسطامي فرماندار ايلام، روساي دانشگاه هاي استان، مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، معاونين دانشگاه، روساي دانشکده ها و جمع زيادي از دانشجويان، شب گذشته در محل سالن آيت اله حيدري برگزار گرديد.

  در اين نشست دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه با تبريک و گراميداشت روز دانشجو و خيرمقدم به ميهمانان و حاضرين در اين مراسم، اقدام آقاي مهندس سليماني دشتکي، استاندار ايلام براي حضور در بين دانشجويان دانشگاه ايلام را تحسين کرد و ابراز اميدواري نمود، رابطه نهاد علم و نهاد اجرا بيش از پيش توسعه يابد.

ما افتخار داريم دانشجوياني در دانشگاه ايلام براي حضور در عرصه ها و ميدان هاي مختلف تربيت کرده ايم

  رئيس دانشگاه با بيان اينکه الان دانشگاه ايلام بزرگترين مرکز علمي، فرهنگي و سياسي استان ايلام است، تأکيد کرد: دانشجويان افکار و سلايق متفاوت دارند و دانشگاه ايلام هم يک سازمان تک ساحتي نيست، بلکه چند بعدي است و ما افتخار داريم دانشجوياني در دانشگاه براي حضور در عرصه ها و ميدان هاي مختلف تربيت کرده ايم.

  دکتر علي اکبري، افزود: ما معتقد هستيم، حقيقت نزد هيچ يک از گروه هاي سياسي نيست و براي همين در دانشگاه ايلام  تشکل ها و جريان هايي که رقيب دولت فعلي هستند، بصورت گسترده امکان فعاليت دارند و ما از برنامه هاي آنان حمايت مي کنيم و براي نمونه در اوج رقابت هاي انتخابات رياست جمهوري در ارديبهشت 1396، يکي از تشکل هاي دانشجويي تريبون آزاد با عنوان «اولين دولت تک دوره اي در جمهوري اسلامي» برگزار کرد و با هيچ  مانعي روبرو نشد.

دانشگاه ايلام، يک دانشگاه در تراز ملي است

  دکتر علي اکبري، با اشاره به موفقيت هاي مختلف دانشگاه ايلام در حوزه هاي آموزشي، پژوهشي، فرهنگي، دانشجويي و ورزشي، تصريح کرد: به استناد موفقيت ها و رتبه هاي کسب شده در سطح ملي، دانشگاه ايلام هم اکنون يک دانشگاه در تراز ملي است و به اين دليل مي تواند نقش بهتري در روند توسعه استان داشته باشد.

 در حوزه فرهنگي، محدويت مالي قائل نيستيم 

 رئيس شوراي فرهنگي دانشگاه با تأکيد بر اينکه ما به تنوع و تکثر افکار باور داريم، بيان کرد: در دانشگاه ايلام زمينه براي فعاليت تمام دانشجويان با سلايق متفاوت وجود دارد و در اين راستا تعداد زيادي از دانشجويان در قالب تشکل هاي دانشجويي، کانون ها، انجمن هاي علمي و تيم هاي ورزشي مشغول فعاليت هستند و عليرغم تنگناهاي مالي، هيچ محدوديتي براي فعاليت ها و برنامه هاي فرهنگي و فوق برنامه در دانشگاه قائل نشديم، براي اينکه به دانشگاه فرهنگي باور داريم.

  در ادامه مسئول بسيج دانشجويي، دبير جامعه اسلامي دانشجويان، دبير انجمن اسلامي دانشجويان پيرو خط امام (ره)، نماينده کانون هاي فرهنگي و هنري، دبير دبيران انجمن هاي علمي دانشجويي و نماينده دانشجويان ورزشکار دانشگاه به ايراد سخنراني پرداختند که اهم سخنان ايشان حول محورهايي شامل: استفاده بيشتر از جوانان در سمت هاي مشاوره اي و اجرايي، پرهيز از جناح بندي، نقش آفريني بيشتر در پياده روي اربعين، جلوگيري از مهاجرت نخبگان، محروميت زدايي، تدوين نقشه جامع توسعه استان، کنترل آسيب هاي اجتماعي، توسعه رابطه نهاد علم و اجرا، حضور دانشجويان فعال در نشست ها و سمينارهاي استانداري، اشتغال زايي، حمايت از فعاليت هاي ورزشي و ساخت سالن ورزشي چند منظوره مطرح گرديد.

   نظام، دولت و مردم ايران، مديون مردم ايلام هستند

در ادامه اين مراسم،  مهندس سليماني دشتکي، استاندار ايلام، با ابراز خرسندي به جهت حضور در بين دانشجويان دانشگاه ايلام و تبرک روز دانشجو، اظهار داشت: افتخار مي کنم در استاني خدمت مي کنم که بواسطه نقش مردم آن در مرزباني کشور  در طي قرون مختلف، نقش آفريني در حوادث انقلاب اسلامي و دفاع جانانه آنان در طول جنگ تحميلي، نظام، دولت و مردم ايران مديون آنان هستند.

  استاندار ايلام، تأکيد کرد: استان ايلام بواسطه درگير شدن مردم آن، در جنگ  هشت ساله، نزديک به 10 سال از توسعه عقب افتاده است، چرا که مردم اين مناطق خيلي زودتر از باقي مرزهاي غربي درگير جنگ شدند و از آن گذشته آسيب بيشتري از جنگ ديدند.

 مهندس سليماني با تأکيد بر اينکه در چند سال اخير زيرساخت هاي لازم در استان ايلام و شهرستان مهران توسعه پيدا کرده است، گفت:  امسال بيشترين تردد زائران اربعين از مرز مهران صورت گرفت که بخاطر مديريت مناسب و وجود زيرساخت هاي آماده؛ با توجه به طوفان پيش آمده هيچگونه مشکلي رخ نداد و تردد زائرين به بهترين نحو ممکن انجام گرفت.

دکتر علي اکبري يکي از مديران خوب ايران، استان ايلام و با نمره عالي است

 استاندار ايلام در خصوص بکارگيري بانوان در مسووليت هاي مختلف، اظهار کرد: در مديريت استان سعي کرديم از تمام جناح ها استفاده کنيم و در حال حاضر 7 مديرکل و دو بخشدار را بانوان عهده دار هستند.

 استاندار ايلام با بيان اينکه نمره مديران در ايلام متوسط است، بيان داشت: اما مدير عالي هم در سطح استان داريم و آقاي دکتر علي اکبري يکي از مديران خوب ايران، استان ايلام و با نمره عالي مي باشند.

استاندار ايلام در ادامه گزارش مبسوطي از عملکرد خود در حوزه هاي عمراني، فرهنگي، اقتصادي، سياسي و اجتماعي بيان کرد.

در پايان مراسم از 50 تن از دانشجويان موفق فرهنگي و ورزشي دانشگاه تقدير بعمل آمد.

  

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها