مراسم بزرگدشت زنده‎یاد جوزعلی نجفی از فرماندهان بسیج عشایری استان ایلام در دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها
مراسم بزرگدشت زنده‎ياد جوزعلي نجفي از فرماندهان بسيج عشايري استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد

با حضور قشرهاي مختلف مردم استان، مراسم بزرگداشت زنده ياد جوزعلي نجفي فرمانده اسطورهاي بسيج عشايري استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، مراسم بزرگداشت زندهياد جوزعلي نجفي فرمانده اسطورهاي بسيج عشايري استان ايلام با حضور دکتر آقامحمدي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام، دکتر نوذري معاون سياسي و امنيتي استانداري، دکتر علياکبري رئيس دانشگاه، سردار شاکرمي فرمانده سپاه اميرالمومنين ايلام، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه، جمعي از مديران و مقامات استان، خانواده مرحوم نجفي و تعداد زيادي از اقشار مختلف مردم عصر ديروز در محل سالن آيتاله حيدري برگزار گرديد.

در اين مراسم دکتر علياکبري رئيس دانشگاه ايلام ضمن خيرمقدم به مهمانان و حاضرين در مراسم و گراميداشت ياد و خاطره زندهياد جوزعلي نجفي، دليل همراهي دانشگاه ايلام در برگزاري اين مراسم، را مردمي بودن آن عنوان کرد و بيان داشت: دانشگاه تعهد دارد که بخشي از جامعه باشد و اجتماعي شدن را افتخار خود ميداند و خود را از جامعه دور نکرده و نخواهد کرد. (متن سخنان ايشان بصورت جداگانه منتشر ميگردد)

در ادامه اين مراسم دکتر حجتاله هاشم بيگي دبير برگزاري مراسم توضيحاتي را درباره روند برگزاري اين يادواره ارائه نمود و سپس دکتر نوذري معاون سياسي و امنيتي استانداري و  سردار شاکرمي فرمانده سپاه اميرالمومنين ايلام مطالبي را در اهميت زنده نگه داشتن ياد و خاطره رزمندگان و شهدا ارائه کردند.

در ادامه دکتر آقامحمدي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به مبارزات، زحمات و دستاوردهاي نسل انقلاب اسلامي همچون ساقط کردن رژيم پهلوي، پيروزي انقلاب اسلامي، حضور در جنگ هشت ساله، بازسازي ويراني‎ها و حرکت به سمت فتح قلههاي علم و نوآوري، خواستار اهتمام نسل جوان براي ادامه اين مسير پر افتخار شد و نگه داشتن ياد و خاطره رزمندگان و شهداء را ميراثي گرانبها در اين زمينه عنوان کرد.

در پايان مراسم با حضور دکتر علياکبري از تَمر يادبود زنده ياد جوزعلي نجفي رونمايي شد و با اهداء هدايايي از خانواده آن مرحوم تجليل بعمل آمد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها