فرآیند تدوین برنامه عملیاتی 1398 دانشگاه ایلام آغاز گردید

خانه خبرها

فرآيند تدوين برنامه عملياتي 1398 دانشگاه ايلام به منظور تحقق اهداف و استراتژي هاي برنامه راهبردي دانشگاه (1400-1396) آغاز شد

  به گزارش روابط عمومي، در اولين جلسه تشريح اهداف و فرآيند برنامه عملياتي 1398 دانشگاه که با حضور دکتر سلاورزي سرپرست مديريت برنامه، بودجه، تحول اداري و بهره وري دانشگاه، دکتر رستمي نيا رئيس دانشکده کشاورزي و مديران گروه دانشکده برگزار شد، کليات فرآيند اهداف و جزئيات تدوين برنامه عملياتي 1398 دانشگاه ايلام تشريح شد.

در اين جلسه دکتر سلاورزي سرپرست مديريت برنامه، بودجه، تحول اداري و بهره وري دانشگاه پس از تشريح مراحل و فرآيند برنامه عملياتي و ضرورت حرکت در مسير برنامه راهبردي بر لزوم واقع گرايي و توجه به اهداف آرماني دانشگاه، اقدامات پيش برنده مهم دانشگاه و ضرورت پيشرفت دانشگاه تأکيد کرد و سپس توضيحات مفصلي را درباره شيوه و مراحل تدوين برنامه عملياتي 1398 دانشگاه ارائه نمود.

در اين جلسه دکتر رستمي نيا رئيس دانشکده کشاورزي با ابراز خرسندي از روند جديد تدوين برنامه عملياتي دانشگاه، بر ضرورت همفکري و تعامل براي تدوين اين برنامه عملياتي و پايش آن تأکيد کرد.

در ادامه اين جلسه مديران گروه به بحث و تبدل نظر درباره موضوعات مطرح شده پرداختند و نقطه نظرات، سئوالات و پيشنهادات خود را در اين زمينه مطرح کردند که دکتر سلاورزي بصورت مفصل پاسخ هاي لازم را ارائه نمود.

شايان ذکر است برنامه عملياتي دانشگاه به مدت يک سال با اهداف کمي سنجش پذير و اقدامات مشخص در قالب برنامه راهبردي دانشگاه انجام مي گيرد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها