اطلاعیه مهم دانشگاه ایلام درخصوص نحوه ارایه خدمات از روز شنبه اول آذر 1399

خانه خبرها

  بسمه تعالي 

   به اطلاع عموم دانشجويان، اعضاي هيأت علمي و کارکنان دانشگاه ايلام مي‌رساند بر اساس بخشنامه ابلاغي شماره 374899 مورخ 1399/08/27 سازمان امور اداري و استخدامي کشور و نيز مفاد بخشنامه شماره 184548/ و مورخ  1399/08/28 وزير محترم عتف، موارد ذيل از اول آذرماه جاري تا زمان اعلام وضعيت جديد براي اجرا در سطح دانشگاه و بخشهاي تابعه ابلاغ مي‌گرد:

1-دانشگاه در ايام مزبور تعطيل است و به جز موارد ذيل، هرگونه مراجعه يا ارائه خدمات حضوري ممنوع مي‌باشد.

2-ضروري است ارائه خدمات آموزشي (سامانه‌هاي آموزش الکترونيک) و اداري (اتوماسيون) از سوي اعضاي محترم هيأت علمي به صورت برخط همچون گذشته به نحو مطلوب انجام گيرد.

3- دسترسي به خدمات ضروري تيم پشتيباني آموزش الکترونيک براي پايش و پاسخگويي مطلوب به مشکلات احتمالي، ضروري است.

4-واحدهاي آموزشي مؤظفند تدابير و مجوزهاي لازم را براي ادامه مطلوب پروژه‌هاي در حال اجرا و غيرقابل توقفِ دانشجويان تحصيلات تکميلي با رعايت کاملِ موازين بهداشتي با تأييد و هماهنگي معاونت‌هاي آموزشي و دانشجويي اخذ نمايند.

5-ضروري است عموم دانشجويان و به ويژه دانشجويان نو ورود ضمن خودداري از هرگونه مراجعه حضوري به دانشگاه تمامي مدارک خود را تنها از طريق پست به دانشگاه ارسال نمايند و درخواست خود را از طريق سامانه‌ها پيگيري کنند.

6-ضروري است کارکنانِ دورکار، امور و خدمات سازماني را از طريق سامانه اتوماسيون در اسرع وقت انجام دهند و تماسهاي کاري را در ساعات اداري پاسخگو و پيگير باشند. عدم انجام وظيفه و مسئوليت در قبال ارباب رجوع در ساعات اداري غيبت تلقي مي‌شود.

7-کليه پروژه‌هاي عمراني دانشگاه با نظارت دفتر فني دانشگاه فعال خواهد بود.

8- حضور کارکنان بخش‌هاي حفاظت فيزيکي و حفاظت از تأسيسات در دانشگاه الزامي است.

9-بر اساس اعلام هفتگيِ وضعيت شهرها، براي ممانعت از ايجاد وقفه در انجام فعاليت‌هاي ضروري واحدهاي ستادي، حضور حداقل نيروي انساني (تا حداکثر يک سوم) با تشخيص و هماهنگي مسئول مربوطه مجاز است.

10-ضروري است هر يک از معاونت‌ها و مديريت‌هاي دانشگاه يک نفر را به عنوان متصدي ميز خدمت الکترونيکي با مشخص کردن نحوه و زمان دسترسي معرفي نمايند.

11-وقت اداري دانشگاه در ايام مزبور تابع مصوّبات ستاد استاني مديريت بيماري کرونا خواهد بود.

12-خدمات آموزشي و دانشجويي براي دانشجويان خارجي از طريق سامانه‌هاي الکترونيک قابل دسترسي است.

 

روابط عمومي دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها