En Ar

انعقاد تفاهم‌نامه همکاري مشترک ‎مابين دانشگاه ايلام و شرکت شهرک‎هاي صنعتي استان ايلام

با پيگيريهاي دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه، تفاهمنامه همکاريهاي علمي، پژوهشي و فناوري فيمابين دانشگاه ايلام و شرکت شهرکهاي صنعتي استان ايلام منعقد گرديد.

       تفاهم‎نامه همکاري‎هاي علمي، پژوهشي و فناوري‎ في‎مابين دانشگاه ايلام و شرکت شهرک‎هاي صنعتي استان ايلام، در نشستي با حضور دکتر علي‎اکبري رئيس دانشگاه، مهندس دارايي رئيس هيأت مديره و مديرعامل شرکت شهرک‎هاي صنعتي، دکتر مهدي‎زاده معاون پژوهش و فناوري و دکتر صيدي مدير دفتر ارتباط با صنعت و جامعه صبح روز يکشنبه 1398/03/19در محل سالن جلسات حوزه رياست منعقد گرديد.

در اين نشست دکتر علي‎اکبري رئيس دانشگاه با اشاره به پيشرفت کشورهاي صنعتي به جهت پذيرش تأثيرگذاري علم در اداره آن کشورها، بيان داشت: در کشور ما دانشگاه‎ها توسعه کمي زيادي يافته‎اند، اما متأسفانه تأثيرگذاري علم در روند تصميم گيري‎ها و اجرا کم است و براي همين بايد با برنامه‎ريزي و هم‎افزايي براي تحقق اين مهم و افزايش علم‎مداري تلاش کنيم.

 رئيس دانشگاه، با اشاره به مسئوليت اجتماعي دانشگاه در سطح استان ايلام، اظهار کرد: دانشگاه داراي رسالت اجتماعي است و ما نسبت به مسائل استان حساسيت داشته و احساس وظيفه مي کنيم و براي همين با تعامل و همکاري مشترک و با همراهي ديگر سازمان‎ها، نهادها و شرکت‎ها مي‎توانيم جايگاه استان را در سطح کشور ارتقاء دهيم  و  دانشگاه ايلام با توجه به ظرفيت علمي که دارد مي‎تواند در اين روند نقش محوري داشته باشد.

در اين نشست مهندس دارايي رئيس هيأت مديره و مديرعامل شرکت شهرک‎هاي صنعتي استان ايلام با تمجيد از نقش دانشگاه ايلام در روند توسعه استان ايلام و بخصوص تعامل سازنده با صنعت استان، ابتدا توضيحاتي را در زمينه مأموريت هاي شرکت ارائه نمود و سپس به زمينه‎هاي مشترک همکاري طرفين اشاره کرد و با اعلام آمادگي براي حمايت از پايان‎نامه‎هاي مسأله محور دوره‎هاي تحصيلات تکميلي و فرصت مطالعااتي اساتيد، بر اهتمام در تحقق مفاد تفاهم نماهه مشترک تأکيد کرد.

در پايان اين نشست تفاهم‎نامه همکاري في مابين دانشگاه ايلام و شرکت شهرک‎هاي صنعتي استان به امضاي دکتر علي اکبري و مهندس دارايي رسيد که حمايت از پايان‎نامه‎هاي مسأله محور، ارائه خدمات علمي و اطلاعاتي در زمينه‎هاي تخصصي، برگزاري دوره‎هاي آموزشي کوتاه‎مدت، بازديد اساتيد و دانشجويان از واحدهاي صنعتي و ايجاد شرايط خوب براي حضور اساتيد در قالب فرصت مطالعاتي از جمله مفاد اين تفاهم نامه است.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاري مشترک ‎مابين دانشگاه ايلام و شرکت شهرک‎هاي صنعتي استان ايلام انعقاد تفاهم‌نامه همکاري مشترک ‎مابين دانشگاه ايلام و شرکت شهرک‎هاي صنعتي استان ايلام
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها