En Ar

بازديد معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه از دانشکده کشاورزي

دکتر شيري معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه با همراهي دکتر عباسي مشاور رئيس و مدير حراست، آقاي لطفي مقدم مدير امور اداري و پشتيباني و آقاي کمري معاون مدير امور اداري و پشتيباني صبح روز چهارشنبه 1401/07/06  از بخش‌هاي مختلف دانشکده‌ کشاورزي در سايت اصلي دانشگاه و مزرعه آموشي و پژوهشي شهر چوار بازديد بعمل آوردند.

    به گزارش روابط عمومي، دکتر شيري در جريان اين بازديد با بيان اينکه امکانات و ظرفيت‌هاي دانشکده کشاورزي مي‌تواند نقش مؤثري در روند توسعه دانشگاه ايلام داشته باشد، يادآور شد: اهتمام مديريت دانشگاه ايلام بر آن است، که در راستاي ايفاي مسئوليت اجتماعي در رفع مشکلات و چالش‌هاي استان ايلام مشارکت داشته باشد، که با توجه به پتانسيل استان در زمينه محصولات کشاورزي، دانشکده کشاورزي مي‌تواند با آموزش نيروي انساني متخصص، انجام پژوهش‌هاي کاربردي براي رفع موانع توليد و مشکلات و چالش‌هاي موجود در حوزه کشاورزي، در اين زمنيه نقش محوري را ايفا کند.

معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه با تأکيد بر رفع مشکلات موجود دانشکده‌ها، خاطرنشان کرد: دستيابي به اهداف برنامه توسعه راهبردي دانشگاه نيازمند همراهي، همدلي و مشارکت همه دانشگاهيان است و در اين راستا ارتقاء وضعيت دانشکده‌ها از اولويت اصلي برخوردار است.

بنا به اين گزارش: دکتر شيري  از بخش‌هاي مختلف دانشکده کشاورزي در سايت اصلي دانشگاه و مزرعه آموزشي و پژوهشي شهر چوار بازديد نمود و به بررسي کمبودها و کاستي‌هاي موجود پرداختند و دستورات لازم را در زمينه رفع مشکلات مطرح شده صادر کردند.

اين گزارش مي‌افزايد: دکتر تاب رئيس دانشکده کشاورزي با تشکر از حسن توجه دکتر شيري و همکاران ايشان، گزارشي از وضعيت امور اداري و مالي و مشکلات دانشکده ارائه نمودند.

 

 

  • بازديد معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه از دانشکده کشاورزي

بازديد معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه از دانشکده کشاورزيبازديد معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه از دانشکده کشاورزيبازديد معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه از دانشکده کشاورزيبازديد معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه از دانشکده کشاورزيبازديد معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه از دانشکده کشاورزيبازديد معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه از دانشکده کشاورزي

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها