پیام رییس دانشگاه ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج

خانه خبرها

دکتر طاهر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام با صدور پيامي ضمن تبريک هفته بسيج، تأکيد کرد بسيج نماد توانمندي، خدمت‌رساني، عزت، اقتدار و استقلال ايران اسلامي و پشتوانه پيشرفت کشور است.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، متن پيام دکتر علي‌محمدي به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم 

مقام معظم رهبري: "فرهنگ بسيجي، فرهنگ معنويت و شجاعت و غيرت و استقلال و آزادگي است".

   بسيج شجره طيبه اي است، که در تاريخ پرافتخار انقلاب اسلامي نماد توانمندي‌، خدمت‌رساني، عزت، اقتدار و استقلال ايران اسلامي در مواجهه با قدرت‌هاي استکباري و استعماري مي‌باشد. اين بسيجيان بودند که با اخلاص، شجاعت، غيرت، ايثار و فداکاري در برابر تهاجم حکومت بعثي مورد حمايت شرق و غرب، سينه سپر کرده و با نثار خون خود از تماميت ارضي و استقلال کشور دفاع نمودند. بعد از اتمام جنگ نيز بسيج پشتوانه پيشرفت کشور و استقرار امنيت پايدار بوده و نقش محوري در عبور از بحران‌ها داشته است.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گلگون کفن بسيجي و نثار درود به روح پاک امام خميني (ره) بنيانگذار بسيج مستضعفين و آرزوي سلامتي و طول عمر باعژت براي مقام معظم رهبري، هفته مبارک بسيج را خدمت مردم شريف استان ايلام، جامعه فرهيخته دانشگاهي استان و اساتيد، کارکنان و دانشجويان ارجمند دانشگاه ايلام تبريک و تهنيت مي‌گويم و از درگاه پروردگار متعال سلامتي، سربلندي و سرافرازي بسيجيان سلحشور را خواهانم.

    

   طاهر علي‌محمدي 

  رئيس دانشگاه ايلام

 

 

                     

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها