رویکرد جهادی دکتر «طاهر علی‌محمدی» زمینه ساز توسعه مطلوب دانشگاه ایلام و کسب افتخارات متعدد است

خانه خبرها
حجت‌الاسلام و المسلمين مرادبيگي منتخب مردم ايلام در مجلس خبرگان رهبري، گفت: اخلاص، صداقت، توکل و رويکرد جهادي دکتر «طاهر علي‌محمدي» رئيس دانشگاه ايلام زمينه ساز توسعه مطلوب دانشگاه ايلام و کسب افتخارات متعدد است.

     به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، حجت‌الاسلام و المسلمين «وعد مرادبيگي» منتخب مردم ايلام در مجلس خبرگان رهبري صبح روز دوشنبه 10 ارديبهشت ماه 1403 در ديدار با رئيس و اعضاي هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با  تمجيد از روند توسعه مطلوب دانشگاه ايلام، اظهار داشت: کسب عنوان دانشگاه‌هاي برتر کشور توسط دانشگاه ايلام در هجدهمين جشنواره شهيد رجايي در سال 1402 و تقدير رئيس جمهور از رئيس دانشگاه يک افتخار ماندگار براي استان ايلام است.

حجت‌الاسلام و المسلمين مرادبيگي با اشاره به تحصيل 400 دانشجوي بين‌الملل در دانشگاه ايلام، گفت: اين دستاورد مهم به واسطه ارتقا رتبه علمي دانشگاه ايلام و ورود به نظام‌هاي معتبر علمي جهاني حاصل شده است.

منتخب مردم ايلام در مجلس خبرگان رهبري با ابراز رضايت از برنامه مديريت دانشگاه ايلام در حوزه فرهنگي و حجاب و عفاف، يادآور شد: در جريان فتنه 1401، و تلاش دشمنان براي ايجاد ناامني در دانشگاه‌ها، مديريت دانشگاه ايلام عالي عمل کرد و آرامش بي‌نظيري بر دانشگاه حاکم بود، که اين موضوع شايسته تقدير است.

حجت‌الاسلام و المسلمين مرادبيگي توسعه مطلوب دانشگاه ايلام را نتيجه رويکرد جهادي مديريت دکتر علي‌محمدي دانست و بيان داشت: اخلاص، صداقت و توکل در مجموعه مديريت دانشگاه ايلام باعث شده است،‌ اين دانشگاه به افتخارات بزرگي در زمينه‌هاي مختلف دست پيدا کند.

در اين نشست دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام با تبريک انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمين مرادبيگي در انتخابات مجلس خبرگان رهبري در اسفند ماه 1402، براي ايشان در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي آرزوي موفقيت نمود.

دکتر علي‌محمدي در ادامه گزارشي از روند توسعه دانشگاه ايلام در حوزه‌هاي مختلف آموزشي، پشتيباني و منابع انساني، پژوهش و فناوري، فرهنگي و اجتماعي و دانشجويي ارائه کرد و يادآور شد: کسب عنوان برتر دانشگاه‌هاي کشور توسط دانشگاه ايلام در هجدهمين جشنواره شهيد رجايي، بر اساس 9 شاخص مربوطه، رويدادي ماندگار در تاريخ آموزش عالي استان ايلام مي‌باشد.

رئيس دانشگاه ايلام با بيان اينکه در 30 ماه گذشته اهتمام خاصي براي توسعه کارآفريني انجام گرفت، افزود: مرکز علم و تعاون با همکاري وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي راه‌اندازي شد، و تعاوني‌هاي دانشجويي تأسيس گردند، که هم‌اکنون 170 دانشجو در قالب اين تعاوني‌ها مشغول فعاليت هستند.

دکتر علي‌محمدي بابيان اينکه واحدهاي فناور مرکز رشد از 12 به بيش از 60 مورد افزايش يافته است، اظهار داشت: اخذ مجوز شرکت‌هاي دانش بنيان 700 درصد رشد داشته است.

رئيس دانشگاه ايلام از اخد مجوز 18 رشته تحصيلي جديد خبر داد و بيان کرد: مجوز دو رشته دکتري تخصصي نانو شيمي و مهندسي شيمي اخذ شد.

دکتر علي‌محمدي با بيان اينکه در سال 1402 بيش از 400 عنوان برنامه در حوزه فرهنگي اجرا شده است: در اين سال 85 کرسي آزادانديشي برگزار شد و 400 داشجوي دختر و پسر به اردوي راهيان نور اعزام شدند.

وي با اشاره به کسب عنوان دانشگاه برتر کشور در حوزه مشارکت در فعاليت‌هاي ورزش دانشجويي در سال 1402، اظهار داشت: با فراهم کردن امکانات مختلف ورزشي از جمله ايجاد زمين  چندمنظوره در محل خوابگاه خواهران، نوسازي سالن‌هاي ورزشي، راه‌اندازي استخر، خريد تجهيزات ورزشي و اهتمام به ورزش قهرماني، شاهد درخشش دانشجويان ورزشکار دانشگاه در سطح کشور و منطقه هستيم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها