برگزاری تجمع جامعه دانشگاهی دانشگاه ایلام در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

خانه خبرها

تجمع جامعه دانشگاهي دانشگاه ايلام در حمايت از خيزش دانشجويان آمريکايي در اعتراض به جنايات رژيم غاصب صهيونيستي و حمايت از ملت مظلوم فلسطين، ظهر روز يک‌شنبه 9 ارديبهشت ماه 1403 در جنب ساختمان معاونت فرهنگي و اجتماعي برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر سيد محمد رضا حسيني‌نيا مسئول دفاتر استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان ايلام با اشاره به عمليات غرورآفرين «وعده صادق» که توسط دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي انجام گرفت، اظهار داشت: اين عمليات به افسانه شکست‌ناپذيري ارتش رژيم اشغالگر و کودک کش صهيونيستي پايان داد.

دکتر حسيني‌نيا، وحشي‌گري و رفتار خارج از عرف پليس ايلات متحده در سرکوب اساتيد و دانشجويان آزادي‌خواه و معترض به جنايات رژيم صهيونيستي را نشانه اضمحلال حکومت ايالات متحده آمريکا دانست و گفت: در سال 1401 دولت آمريکا به همراه ديگر کشورهاي غربي توطئه‌اي پيچيده را براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي طراحي کردند، اما امروز به فضل الهي ايران اسلامي در آرامش و امنيت است، اما خود آمريکا با بحران روبروست.

مسئول دفاتر استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان ايلام، با اشاره به آيه 56 سوره مائده: «وَ مَن يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسولَهُ وَالَّذينَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ»، و وعده صادق خداوند در پيروزي جبهه حق، يادآور شد: مقام معظم رهبري در سال 1376 در ديدار با «دانيل اورتگا»  رئيس جمهور وقت کشور نيکاراگوئه بحث افول قدرت جهاني ايالات متحده آمريکا را مطرح کردند، که حوادث جهاني و داخلي کشور آمريکا، به خوبي نمايانگر اين واقعيت است.

 دکتر حسيني‌نيا، افزود: همچنين صاحب نظران مطرحي، همچون: «ساموئل هانتينگتون»، «فرانسيس فوکوياما» و «نوام چامسکي» به صراحت در نوشته‌هاي خود موضوع افول قدرت آمريکا را مطرح کرده‌اند.

مسئول دفاتر استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان ايلام با بيان اينکه رفتار خشن دولت آمريکا در سرکوب اساتيد و دانشجويان معترض به جنايات رژيم صهيونيستي ماهيت دروغين ليبرال دموکراسي غربي را افشا کرد، تصريح کرد: رژيم کودک کش و گرگ صفت اسرائيل دهها هزار انسان بي‌گناه را در غزه به خاک و خون کشيده است، اما آمريکا و متحدانش با تمام توان از اين رژيم جعلي حمايت مي‌کنند، که اين موضوع نشانه پوشالي بودن شعار حقوق بشر و آزادي مورد تأکيد اين کشورهاست.

در ادامه شرکت‌کنندگان در اين تجمع با شعارهاي «مرگ بر آمريکا» و «مرگ بر اسراييل»، سرکوب دانشگاهيان مدافع مردم مظلوم فلسطين در دانشگاه‌هاي آمريکا را محکوم کردند.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها