پیام تسلیت دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد

خانه خبرها
 دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام با صدور پيامي با گراميداشت قيام خونين 15 خرداد 1342 سالروز عروج ملکوتي امام خميني (ره) را تسليت گفت و تأکيد کرد نهضت اسلامي به رهبري امام خميني (ره)، استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي را براي ملت ايران به ارمغان آورد و انوار تابناک اسلام را در پهنه گيتي گسترد.

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، متن پيام دکتر علي‌محمدي به شرح ذيل است:

 

بسم الله الرحمن الرحيم

امام خميني (ره) يک حقيقت هميشه زنده است، نام او پرچم اين انقلاب و راه او راه اين انقلاب و اهداف او اهـداف ايـن انـقـلاب اسـت». (مقام معظم رهبري)

   امام خميني (ره) با ايجاد نهضت اسلامي، که از 1342 شروع شد و به پيروزي انقلاب اسلامي در بهمن 1357 انجاميد، بنيان بيداد و جور و وابستگي به استکبار و دولت‌هاي بيگانه را برچيد و استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي را براي ملت ايران به ارمغان آورد و انوار تابناک اسلام ناب محمدي را در پهنه گيتي گسترد و اسلام آمريکايي را به محاق برد.

بعد از پيروي انقلاب اسلامي، استکبار شرق و غرب، صهيونيسم، منافقان و ارجاع منطقه، با تمام توان دست به دست هم دادند، و با تهديد، تحريم، ايجاد ناامني و جنگ تحميلي سعي کردند، نداي حق‌طلبي، ظلم‌ستيزي و اسلام‌خواهي ملت ايران را خاموش کنند، اما رهبري شجاعانه، خالصانه و مدبرانه امام خميني (ره) همراه با حضور توده‌هاي مختلف ملت ايران، تمام نقشه‌هاي دشمنان را با شکست روبرو کرد و در ميان بهت و حيرت بدخواهان، نهال جمهوري اسلامي تناور شد و استحکام يافت.

14  خرداد 1368، سالگرد عروج ملکوتي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (رضوان‌الله‌تعالي‌عليه) يادآور واقعه‌اي جانگداز و مصيبتي عظيم است، که قلوب تمام مسلمانان، آزادي‌خوهان و مظلومان جهان را در سوگ نشاند، اما آغاز رهبري حضرت آيت‌الله‌العظمي امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي) به عنوان شخصيتي مدبر، حکيم، خردمند، شجاع و مردمي، بارقه اميد را در بين ملت ايران و تمامي دوستداران انقلاب اسلامي دميد. امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي، سرافراز و سربلند در راستاي شکل‌گيري تمدن نوين اسلامي منطبق بر اهداف حضرت امام (ره) گام بر مي‌دارد و بر بلنداي توسعه علمي در سطح جهان ايستاده است.

اينجانب سالروز عروج ملکوتي امام خميني (ره) و شهداي قيام خونين 15 خرداد 1342 را که با نثار خون خود، هيمنه طاغوت را شکستند، خدمت مردم شريف استان ايلام، جامعه فرهيخته دانشگاهي استان و اساتيد، کارکنان و دانشجويان ارجمند دانشگاه ايلام تسليت عرض مي‌نمايم و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامي تا ظهور حضرت بقيه‌الله الاعظم (عج) را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 

طاهر علي‌محمدي

رئيس دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها