برگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه و اعضای هیأت علمی دانشکده پیرادامپزشکی

خانه خبرها
برگزاري نشست هم‌انديشي هيأت رئيسه دانشگاه و اعضاي هيأت علمي دانشکده پيرادامپزشکي

نشست هم‌انديشي هيأت رئيسه دانشگاه ايلام و اعضاي هيأت علمي دانشکده پيرادامپزشکي، شنبه بيست خرداد ماه در محل اين دانشکده برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومي، در اين نشست دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ضمن تشکر از تلاش مديريت و اعضاي هيأت علمي دانشکده پيرادامپزشکي، به روند توسعه دانشگاه اشاره ايلام اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به وجود مشکلات مالي متعدد، کميته درآمدزايي در دانشگاه تشکيل شد، تا زمينه رشد درآمدهاي اختصاصي دانشگاه فراهم شود.

رئيس دانشگاه خواستار همکاري اعضاي هيأت علمي در قالب کميته درآمدزايي با مديرت دانشگاه شد و افزود: اساتيد ارجمند نبايد فقط به فعاليت‌هاي درون دانشگاهي اکتفا کنند، بلکه توقع مي‌رود، اين عزيزان با تعامل و پي‌گيري به دنبال درآمدزايي در قالب ارتباط با جامعه و صنعت باشند.

دکتر علي‌محمدي خواستار اهتمام بيشتر اساتيد براي کمک به دانشجويان در شکل‌گيري ايده‌هاي کارآفرينانه و ايجاد ديدگاه‌هاي خلاقانه شد و خاطرنشان کرد: دانشجويان خلاق و کارآفرين مي‌توانند با راهنمايي و حمايت اساتيد، ايده‌هاي خود را در مرکز رشد واحدهاي در قالب واحد فناور تا مرحله شرکت دانش بنيان ارتقا دهند.

در ابتداي اين نشست دکتر رشنوادي رئيس دانشکده پيرادامپزشکي ضمن خير مقدم به رئيس و اعضاي هيأت رئيسه، گزارشي از وضعيت دانشکده و مسائل قابل طرح و بررسي در اين جلسه ارائه نمود و بر ضرورت کارآفريني، تشکيل تعاوني‌هاي دانشجويي، جذب دانشجوي خارجي و درآمدزايي در سطح دانشکده تأکيد کرد.

سپس اعضاي هيأت علمي دانشکده به طرح مسائل دانشکده و بحث و تبادل نظر با رئيس و اعضاي هيأت رئيسه پرداختند.

گفتني است در ابتداي اين نشست، سالن جلسات دانشکده پيردامپزشکي با اعتبار 300 ميليون ريال افتتاح شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها