بازدید رئیس دانشگاه ایلام از موکب شهدای هسته‌ای دانشگاه ایلام و وزارت عتف واقع در پایانه مرزی مهران

خانه خبرها
بازديد رئيس دانشگاه ايلام از موکب شهداي هسته‌اي دانشگاه ايلام و وزارت عتف واقع در پايانه مرزي مهران

دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام به همراه دکتر ويسه معاون فرهنگي و اجتماعي؛ صبح امروز موکب شهداي هسته‌اي دانشگاه ايلام و وزارت علوم، تحقيقات و فناوري واقع در پايانه مرزي مهران که مملو از خيل مشتاقان زائران اربعين است بازديد بعمل آورد.

    به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌محمدي در جريان اين بازديد از اعضاي هيأت علمي، کارکنان و دانشجويان فعال در اين موکب قدرداني کرد.

رئيس دانشگاه ايلام، با بيان اينکه محبت امام حسين (ع) در تاريخ اسلام منشاء تغيير و تحول روحي و معنوي انسان‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: بزرگان علم و دين با اتصال به دستگاه امام حسين (ع) و توسل به آن حضرت موفق به کسب مدارج علمي و معنوي شده‌اند و اين مسير براي همه عشاق اباعبدالله (ع) باز است.

دکتر علي‌محمدي با بيان اينکه اربعين مبدأ جوشنده تبليغ قيام ابا عبدالله الحسين عليه‌السلام و ياران وفادارش است، گفت: خدمت صادقانه و خالصانه به زائرين کربلاي معلي همچون زيارت حرم سيدالشهداء عليه‌السلام باعث کسب محبت امام حسين (ع) و بهره‌گيري از آثار اين محبت مي‌شود.

رئيس دانشگاه ايلام با تقدير از زحمات اساتيد، کارکنان و دانشجويان دانشگاه به جهت فعاليت در موکب شهداي هسته‌اي دانشگاه ايلام و وزارت عتف، يادآور شد: دانشگاه ايلام به ايفاي نقش رسالت اجتماعي خود التزام دارد و لذا با برنامه‌ريزي و پشتيباني مناسب، از فعاليت اين موکب جهت خدمات رساني به زائرين اربعين حسيني حمايت مي‌کند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها