فراخوان جذب هیأت علمی در دانشگاه ایلام

خانه خبرها

دکتر کوخايي زاده معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام و دبير هيأت جذب دانشگاه، گفت: دانشگاه ايلام به منظور تکميل هرم هيأت علمي خود و متناسب با اعلام نياز گروه‌هاي آموزشي و برنامه استراتژيک دانشگاه در سطح دکتري تخصصي، بر اساس فراخوان شهريور 1402 هيأت علمي پيماني جذب مي‌کند.

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، دکتر کوخايي زاده با اعلام اين خبر يادآور شد: متقاضيان مي‌‌توانند با مراجعه به سامانه نور رضوي ضمن اطلاع از رشته هاي اعلام نياز شده اين دانشگاه و ملاحظه شرايط عمومي و اختصاصي مورد نظر جذب مرکز و دانشگاه در اين فراخوان شرکت نمايند.

معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام، افزود: در اين فراخوان براي اولين بار اين فرصت فراهم شده است که دانش آموختگان فاقد کارت پايان خدمت هم مشروط به نداشتن غيبت سربازي، در اين فراخوان شرکت نموده و با ساير متقاضيان به رقابت بپردازند.

عضو هيأت رئيسه دانشگاه، اضافه کرد: متقاضيان مي‌توانند درصورت وجود اعلام نياز متناسب با رشته گرايش خود، از تاريخ 1402/06/04 الي 1402/06/16 با مراجعه به سايت مرکز جذب وزارت عتف به آدرس: https://applicant.markazjazb.ir/account/login نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام نمايند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها