دانشگاه‌ها به نافع بودن علم توجه کنند

خانه خبرها

دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام، گفت: نافع بودن در دنياي امروز يعني فناوري و تبديل آن به ثروت که بايد اين امر مهم، سرلوحه‌ فعاليت‌هاي دانشگاه‌ها قرار گيرد.

  به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام در نشست در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوري و نوآوري استان که عصر ديروز 22 آبان‌ماه در محل سالن جلسات شهيد رجايي استانداري ايلام برگزار شد، اظهار داشت: نامگذاري امسال به نام سال توليد، دانش‌بنيان، اشتغال‌آفرين توسط مقام معظم رهبري اهميت هفته پژوهش و برنامه‌هاي آن را افزون‌تر کرده است.

دکتر علي‌محمدي با بيان اينکه در آموزه‌هاي اسلامي بر علم نافع تأکيد شده است، تصريح کرد: نافع بودن در دنياي امروز يعني فناوري و تبديل آن به ثروت که بايد اين امر مهم، سرلوحه‌ فعاليت‌هاي دانشگاه‌ها قرار گيرد.

رئيس دانشگاه ايلام با تأکيد بر اينکه فناوري نتيجه پژوهش است، بيان کرد: بايد کارگاه‌ها و نمايشگاه‌هاي ويژه‌اي در اين هفته برگزار شود و شاهد ارائه فناوري‌هايي باشيم که بتوانند مشکلاتي از جامعه را حل کنند.

دکتر علي‌محمدي از دستگاه‌ها و دانشگاه‌هاي استان دعوت کرد محصولات پژوهشي خود را براي ارائه در نمايشگاه هفته پژوهش به کارگروه آموزش، پژوهش، فناوري و نوآوري استان معرفي کنند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها