برگزاری نشست هم‌اندیشی کارگزاران گزینش دانشگاه ایلام

خانه خبرها

به همت مديريت گزينش دانشگاه ايلام و با هدف بررسي راهکارهاي ارتقاي جايگاه گزينش، نشست هم‌انديشي کارگزاران گزينش دانشگاه ايلام صبح روز سه‌شنبه 12 آذر ماه 1402 در محل سالن اجتماعات معاونت پژوهش و فناوري برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومي، آقاي «شهاب فتاحي» مدير گزينش دانشگاه ايلام در اين نشست با تشکر از زحمات کارگزاران گزينش دانشگاه در طول يک سال گذشته، با بيان اينکه فضاي دانشگاه بايد پويا، پايا و سالم باشد، گفت: کارگزاران گزينش بايد با حساسيت و دقت در اين زمينه مراقبت دوچندان داشته باشند، تا فضايي پويا، پايا و سالم در دانشگاه شکل گرفته و زمينه استقرار وحدت، همدلي و همگرايي در دانشگاه ايلام فراهم شود.

آقاي فتاحي در ادامه گزارشي از اقدامات انجام‌شده در حوزه بررسي فرايند گزينش کارکنان ارائه کرد و ابراز اميدواري نمود، که با حمايت رياست محترم دانشگاه و اعضاي هيأت رئيسه و تلاش خالصانه کارگزاران گزينش، شاهد ارتقاي جايگاه گزينش در سطح دانشگاه ايلام مبتني بر وظايف محوله و آئين ‌نامه‌هاي مربوطه باشيم.  

در ادامه حاضرين در نشست به بيان نظرات و مسائل مورد نظر خود پرداختند و در خصوص راهکارهاي مطرح شده جهت کارآمدي بهتر گزينش دانشگاه ايلام به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پايان با اهداي لوح از زحمات کارگزان گزينش دانشگاه ايلام تقدير بعمل آمد.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها