پیام تسلیت رییس دانشگاه ایلام به مناسبت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی کرمان

خانه خبرها

دکتر «طاهر علي‌محمدي» رئيس دانشگاه ايلام با صدور پيامي شهادت مظلومانه جمعي از هموطنان عزيزمان در حادثه تروريستي مسير زائران مزار شهيد سپهيد حاج قاسم سليماني را تسليت گفت.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، متن پيام دکتر علي‌محمدي به شرح ذيل است:

«بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ وَ الصِّدّيقين»

   در چهارمين سالگرد شهادت شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني و در روزي که تعداد زيادي از هموطنان کشورمان به جهت تقدير از مجاهدت‌هاي آن شهيد والامقام بر سر مزار وي حضور يافته بودند، تروريست‌هاي زبون، سنگدل و جنايتکار وابسته به استکبار جهاني و صهيونيسم، در يک اقدام وحشيانه و ناجوانمردانه جمعي از زائران مرقد شهيد حاج قاسم سليماني را به شهادت رساند و ملت ايران را عزادار کردند.

شکل‌گيري مکتب سپهبد حاج قاسم سليماني و عشق وصف‌ناپذير ملت شهيد پرور ايران و همه آزادي‌خواهان و مظلومان جهان به آن شهيد والامقام، براي مغزهاي خشک‌زده و شرارت‌بار منافقان وابسته به استکبار و صهيونيسم قابل تحمل نيست. از اين رو اين جنايت وحشيانه را رقم زدند و نفرت بيش از پيش ملت ايران را براي خود به ارمغان آوردند.

اينجانب شهادت مظلومانه اين هموطنان عزيزمان را خدمت مقام معظم رهبري، ملت شريف ايران، جامعه دانشگاهي، خانواده‌هاي معزز اين شهيدان و دانشگاهيان دانشگاه ايلام تسليت عرض مي‌نمايم و از درگاه حضرت احديت براي خانواده‌هاي مصيبت ديده صبر و شکيبايي و براي روح مطهر شهدا حشر با حضرت اباعبدالله الحسين عليه‌السلام و براي مجروحان شفاي عاجل را خواستارم.

 

طاهر علي‌محمدي

رييس دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها