جنایت‌های رژیم صهیونیستی با پشتوانه آمریکا و اروپا است

خانه خبرها

خطيب موقت نمازجمعه ايلام و دانشيار دانشگاه ايلام، گفت: آنچه امروز در غزه اتفاق افتاده است، نتيجه حمايت‌هاي آمريکا و اروپا از رژيم صهيونيستي است.

   به گزارش روابط عمومي، حجت‌الاسلام‌ و المسلمين دکتر شمس الله سراج در خطبه‌هاي نمازجمعه اين هفته در مصلي بزرگ امام خميني (ره) شهر ايلام، اظهار کرد: مظلوميت باريکه غزه و رشادت مردان و زنان فلسطيني که با دستان خالي در برابر ابرقدرت آمريکا و رزِم غاصب صهيونيستي ايستاده‌اند، مسئله مهم امروز جهان است.

رئيس دانشکده الهيات و معارف اسلامي با بيان اينکه مسئله اصلي امروز در پشت‌صحنه جنايات رژيم کودک کش اسرائيل، آمريکاي جنايت‌کار قرار دارد، افزود: از روز اول جنگ در غزه، در واقع پل هوايي بين رژيم صهيونيستي و آمريکا و کشورهاي غربي براي انتقال نيرو، امکانات و تجهيزات نظامي به اين رژيم غاصب برقرار شده و به کشتار انسان‌هاي بي‌گناه در غزه کمک مي‌کنند.

 حجت‌الاسلام و المسلمين سراج يادآور شد: رژيم غاصب صهيونيستي در حالي با حمايت و چراغ‌سبز غرب و آمريکا به ساکنان غزه يورش برده است که کشورهاي عربي و اسلامي فقط به محکوميت و برگزاري جلسات بسنده مي‌کنند و اين کشورها بايستي به‌جاي جلسات و محکوم‌کردن زباني، تدابير و اقدامات عملي براي مقابله با تجاوز آشکار رژيم جنايت‌کار صهيونيستي داشته باشند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها