برگزاری جشن هفته خوابگاه‌های دانشجویی در دانشگاه ایلام

خانه خبرها
مراسم جشن هفته خوابگاه‌هاي دانشجويي با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي راد مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، دکتر شکري معاون دانشجويي، دکتر تاب سرپرست معاونت پژوهش و فناوري، دکتر ميراب مدير امور دانشجوي، دکتر عباسي مشاور رئيس و مدير حراست و جمع زيادي از دانشجويان، شامگاه سه‌شنبه 1402/02/19 در محل سالن آيت الله حيدري برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، در ابتداي اين مراسم حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي راد مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام با بيان اينکه دوران جواني بهترين زمان براي کسب پيشرفت مادي و معنوي است، يادآور شد: همه انسان‌هاي موفق، با تلاش و پشتکار، در دوران جواني توانسته‌اند به موفقيت دست يابند و لذا شما عزيزان بايد از ثانيه اين دوره با نشاط، حداکثر استفاده را ببريد.

در ادامه مراسم دکتر شکري معاون دانشجويي دانشگاه با اشاره به ارتقاي سطح خدمات رفاهي به دانشجويان در 18 ماه گذشته، تأکيد کرد با تمام توان و استفاده از تمام ظرفيت‌هاي سعي شد حداکثر خدمات رساني به دانشجويان صورت گيرد، که بر خود لازم مي‌دانم از مساعي  همکاران عزيزم در حوزه معاونت دانشجويي کمال تقدير و تشکر را داشته باشم.

بنا به اين گزارش: اجراي موسيقي، مسابقه، طنز  و تقدير از دانشجويان برتر مسابقات ورزشي دانشگاه از جمله برنامه‌هاي اين مراسم بود.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها