بازدید دکتر زارعی رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور از دانشکده پیرادامپزشکی

خانه خبرها
بازديد دکتر زارعي رئيس سازمان نظام دامپزشکي کشور از دانشکده پيرادامپزشکي

به منظور توسعه همکاري‌هاي دوجانبه، دکتر زارعي رئيس سازمان نظام دامپزشکي کشور از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد بعمل آورد و با رئيس و اعضاي هيأت علمي دانشکده ديدار کرد.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر رشنوادي رئيس دانشکده پيرادامپزشکي در ديدار با دکتر زارعي رئيس سازمان نظام دامپزشکي کشور ضمن خوش آمدگويي به مهمانان، گزارشي از وضعيت گذشته، حال و آينده دانشکده ارائه نمودند و بر لزوم تعامل بيشتر بين دانشگاه و سازمان نظام دامپزشکي تأکيد کردند.

دکتر رشنوادي در ادمه در خصوص ايجاد رشته‌هاي جديد تحصيلي (بين رشته‌اي) و لزوم اشتغال فارغ‌التحصيلان رشته دامپزشکي و بهداشت مواد غذايي نکاتي را بيان داشتند.

سپس دکتر زارعي رئيس سازمان دامپزشکي کشور ضمن ابراز خرسندي از حضور در دانشگاه ايلام و بخصوص دانشکده پيرادامپزشکي، به بيان ديدگاه‌ها و برنامه‌هاي خود در سازمان نظام دامپزشکي پرداخت و يادآور شد: از مهمترين اين برنامه‌ها ايجاد پارک علم و فناوري دامپزشکي در کشور و صندوق پژوهش و نوآوري براي نخستين بار با رويکردي جديد و بازارمحور در سازمان دامپزشکي کشور به کمک بخش خصوصي است.

ايشان افزود: سازمان نظام دامپزشکي جزء محدود سازمان‌هايي در کشور است،  که تمام اعضاي آن يعني حدود 46000 نفر همگي دانشگاهي هستند، که اين امر به عنوان نقطه قوت و پتانسيل بسيار عالي در اين سازمان مي‌باشد.

 دکتر زارعي همچنين حمايت کامل خود را در خصوص ايجاد رشته‌‌هاي جديد و انجام سريعتر پروسه‌هاي اداري ايجاد دوره‌هاي کوتاه مدت و بازآموزي دامپزشکان و همچنين کمک به برگزاري همايش‌هاي ملي و بين‌المللي به ميزباني دانشکده پيرادامپزشکي  بيان داشتند.

 در پايان اين ديدار اعضاي هيأت علمي دانشکده  نيز  ديدگاه‌ها و پيشنهادات خود در جهت تعامل بهتر و سازنده تر سازمان دامپزشکي و نظام دامپزشکي بيان داشتند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها