بازدید دانشجویان دختر دانشگاه ایلام از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

خانه خبرها
بازديد دانشجويان دختر دانشگاه ايلام از نمايشگاه دستاوردهاي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به همت بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام و در قالب اردوي راهيان پيشرفت، 80 دانشجوي دختر دانشگاه از نمايشگاه دستاوردهاي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در شهر تهران  بازديد کردند.

   به گزارش روابط عمومي، اين دانشجويان در تاريخ 3 خرداد 1402 همزمان با سالروز آزادسازي خرمشهر از دستاوردهاي جمهوري اسلامي ايران در صنايع هوافضا و پهپادهاي ساخته شده به دست متخصصان داخلي ديدن کردند.

 بنا به اين گزارش: در اين بازديد همراه با روايت‌گري پيشرفت‌هاي صنايع دفاعي جمهوري اسلامي ايران از اول انقلاب تا به الان، دانشجويان از صنايع کاملاً بومي و ساخته شده به دست مهندسين و فارغ‌التحصيلان ايراني بازديد بعمل آوردند.

در پايان دانشجويان از پهپادهاي جاسوسي، که مجموعه هوافضاي سپاه در آسمان جمهوري اسلامي ايران رصد و شکار نموده‌اند ديدن کردند.

اين گزارش مي‌افزايد: آقاي مداح جلالي مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام با ابراز خرسندي از استقبال دانشجويان از اين اردو، يادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامي با تبليغات سنگين به دنبال نااميد کردن نسل جوان هستند، لذا بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام اقدام به برگزاري اين اردوي سه روزه نمود،تا دانشجويان با بخشي از پيشرفت‌هاي کشور آشنا شوند.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها