نشریه علمی «مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز» دانشگاه ایلام رتبه علمی (ب) را کسب کرد

خانه خبرها
نشريه علمي «مديريت جامع حوزه‌هاي آبخيز» دانشگاه ايلام رتبه علمي (ب) را کسب کرد

نشريه علمي «مديريت جامع حوزه‌هاي آبخيز» دانشگاه ايلام با مدير مسئولي دکتر نورالدين رستمي دانشيار گروه مرتع و آبخيزداري در اولين سال انتشار رتبه علمي (ب) را کسب کرد.

  به گزارش روابط عمومي، نشريه علمي "مديريت جامع حوزه‌هاي آبخيز" در تاريخ 1400/06/22 موفق به دريافت مجوز انتشار با شناسه 88819 از هيئت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي شده است و به صورت مشترک توسط دانشگاه ايلام و انجمن علمي سيستم‌هاي سطوح آبگير باران ايران منتشر مي گردد.

اين نشريه در تاريخ 1402/11/1 و مجوز شماره 17166-1401، به فرآيند ارزيابي و رتبه بندي نشريات علمي راه يافته و بر اساس آيين نامه نشريات علمي مصوب 1398/02/01 موفق به کسب رتبه (ب) در ارزيابي سال 1401 شده است. مشخصات اين نشريه هم اکنون در پرتال نشريات علمي و پژوهشي کشور قابل مشاهده است.

دکتر رستمي مدير مسئول مجله علمي مديريت جامع حوزه‌هاي آبخيز با تشکر از زحمات معاونت محترم پژوهش و فناوري دانشگاه، اعضاي هيات تحريريه، کارشناس نشريه و همه کساني که در روند چاپ اين مجله همکاري کرده‌اند، يادآور شد اين نشريه آمادگي خود را براي دريافت انواع مقالات پژوهشي، فني و ترويجي، مروري و کوتاه اعلام مي‌دارد. ضمنا اين نشريه با کمال ميل آمادگي دارد که تجربيات خود را در اختيار ساير نشريات نوپاي دانشگاه قرار دهد تا ان‌شاالله در اسرع وقت موفق به کسب رتبه علمي گردند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها