بازدید دانشجویان رشته اقتصاد دانشگاه ایلام از مجتمع پتروشیمی ایلام

خانه خبرها
بازديد دانشجويان رشته اقتصاد دانشگاه ايلام از مجتمع پتروشيمي ايلام

به همت مديريت دانشکده علوم انساني و بنياد نخبگان ايلام و در قالب اردوي راهيان پيشرفت، جمعي از دانشجويان رشته اقتصاد از واحدهاي فرآيندي مجتمع پتروشيمي ايلام بازديد و از نزديک در جريان روند توليد قرار گرفتند.

   به گزارش روابط عمومي، در اين اردوي علمي، که با سرپرستي دکتر صالحي رئيس دانشکده علوم انساني و با حضور دکتر آزادي عضو هيأت علمي گروه اقتصاد برگزار شد، دانشجويان در‌ بدو ورود به مجتمع، ضمن اداي احترام به مقام رفيع مهندس حسن‌بيگي معمار پتروشيمي ايلام، از واحد سولفورزدايي و کارخانه پلي‌اتيلن بازديد کردند.

در ادامه آقاي رضا کاکايي از کارشناسان پژوهش و فناوري شرکت پتروشيمي ايلام ضمن تشريح فرآيند دريافت خوراک از پالايشگاه گاز ايلام تا واحدهاي SRU، الفين و توليد محصول درHD ، به بيان دستاوردهاي اين شرکت از ابتداي راه‌اندازي تاکنون پرداخت.

وي با برشمردن وقايع کليدي سال 1401 در پتروشيمي ايلام گفت:تجاري شدن DMDS CHAVAR65، راه‌اندازي تصفيه خانه پساب فوق شورZLD ، کاهش 20 درصدي اتلاف هيدروکربن، انجام تعميرات اساسي بدون استفاده از پيمانکار برون‌سازماني، ايجاد خط سوم تامين آب مجتمع به ظرفيت 220 ليتر بر ثانيه و آزمايش و‌ مصرف موفقيت‌آميز کاتاليست در واحد HD  از مهم‌ترين دستاوردهاي سال 1401 در اين شرکت بوده است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها