برگزاری نشست هیأت رئیسه دانشگاه و اعضای هیأت علمی دانشکده علوم پایه

خانه خبرها

به منظور تقويت و استمرار ارتباط دو سويه بين اعضاي هيات علمي با مديريت دانشگاه و بهره‌مندي از ديدگاه‌‌ها و نقطه نظرات متقابل آنها، نشست هيأت رئيسه دانشگاه و اعضاي هيأت علمي دانشکده علوم پايه برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، در ابتداي اين نشست دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه با بيان با همفکري، همدلي و برنامه‌ريزي در راستاي تحقق اهداف برنامه توسعه دانشگاه گام برداشت، خواستار اهتمام اعضاي هيأت علمي براي تأثيرگذاري در سطح جامعه و تقويت ارتباط با صنعت شد.

رئيس دانشگاه ايجاد درآمد پايدار را يکي از اولويت‌هاي دانشگاه عنوان کرد و خواستار مشارکت اعضاي هيأت علمي در اين زمينه شد  خاطرنشان کرد: انتظار مي‌رود، دانشکده‌ها با برنامه‌ريزي در جهت کسب درآمد گام بردارند، که در صروت حقق اين امر، 80 درصد درآمد کسب شده در اختيار خود دانشکده قرار خواهد گرفت.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي راد مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري خواستار اهتمام اساتيد به تأثيرگذاري بر دانشجويان شد و تأکيد کرد دانشجويان دانشکده علوم پايه، دانشجوياني پويا و کاوشگر هستند، لذا اساتيد بايد با اهتمام به شاگرد پروري افق تمدن نوين اسلامي را نشانه بگيرند.

در ادامه خانم دکتر قاسميان رئيس دانشکده علوم پايه گزارشي از روند فعاليت‌هاي آموزشي، پژوهشي و اداري دانشکده ارائه کرد و سپس برنامه‌هاي آتي دانشکده را تشريح کرد.

در ادامه اعضاي هيأت علمي دانشکده علوم پايه، سؤالات، نظرات و ديدگاه‌هاي خود را مطرح و متعاقب آن دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه و اعضاي هيأت رئيسه به صورت مبسوط هيأت به پرسش‌هاي مطروحه پاسخ دادند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها