برگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه و اعضای هیأت علمی دانشکده علوم انسانی

خانه خبرها

به منظور تقويت و استمرار ارتباط دو سويه بين اعضاي هيات علمي با مديريت دانشگاه و بهره‌مندي از ديدگاه‌‌ها و نقطه نظرات متقابل آنها، نشست هم‌انديشي هيأت رئيسه دانشگاه و اعضاي هيأت علمي دانشکده علوم انساني  صبح ديروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه با بيان اينکه دانشگاه ايلام براي اولين با در نظام رتبه‌بندي تايمز قرار گرفته است، تأکيد کرد ارتقاء رتبه علمي دانشگاه حاصل تلاش اساتيد، کارکنان و دانشجويان تحصيلات تکميلي است، که اينجانب قدردان زحمات همه عزيزان هستم.

رئيس دانشگاه با اشاره به تأثيرگذاري اساتيد بر دانشجويان، خواهان اهتمام اعضاي هيأت علمي براي رشد خلاقيت در بين دانشجويان شد و يادآور شد، يک دانشجو به تنهايي مي‌تواند بستر تحول در جامعه باشد و لذا بايد روش‌هاي تدريس سنتي را کنار گذاشت و با استفاده از روش‌هاي نوين محيطي فراهم نمود، که دانشجو قدرت، بحث، تحليل و نقد پيدا کند.

دکتر علي‌محمدي درآمدزايي را يکي از اولويت‌هاي مهم دانشگاه ايلام عنوان کرد و يادآور شد، کميته درآمدزايي براي شناسايي ظرفيت‌هاي دانشگاه براي کسب درآمد تشکيل شده است، که توقع داريم اعضاي هيأت علمي به اين مهم اهتمام جدي داشته باشند، تا زمينه تأمين درآمد پايدار براي دانشگاه و تحقق برنامه توسعه راهبردي فراهم گردد.

رئيس دانشگاه با بيان اينکه اساتيد دانشگاه ايلام در دو رويداد حضوري شدن کلاس‌هاي آموزشي در ابتداي سال 1401 و ناآرامي‌هاي پاييز همين سال، به خوبي درخشيدند، يادآور شد: از اعضاي هيأت علمي انتظار مي‌رود براي تأثيرگذاري در سطح جامعه و ايفاي رسالت مأموريت گرايي دانشگاه اهتمام جدي داشته باشند.

در ادامه دکتر صالحي پور رئيس دانشکده علوم انساني گزارش از روند توسعه دانشکده ارائه کرد و يادآور شد، اهتمام ما بر اين بود، که با اساتيد و دانشجويان تعامل سازنده‌اي داشته باشيم و فضايي مبتني  بر همدلي، همراهي و هم‌افزايي را شکل دهيم، تا بستر لازم براي ايجاد آرامش و توسعه توسعه دانشکده منطبق بر اهداف تعيين شده، فراهم گردد.

در ادامه اعضاي هيأت علمي دانشکده به بيان مشکلات و مسائل دانشکده و مباحث مورد نظر خود در حوزه‌هاي مختلف آموزشي، پژوهشي، فناوري، مالي و اداري پرداختند و اعضاي هيأت رئيسه نيز پاسخ‌هاي لازم را ارائه کردند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها