برگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه ایلام و اعضای هیأت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی

خانه خبرها

به منظور تقويت و استمرار ارتباط دو سويه بين اعضاي هيات علمي با مديريت دانشگاه و بهره‌مندي از ديدگاه‌‌ها و نقطه نظرات متقابل آنها، نشست هم‌انديشي هيات رييسه دانشگاه ايلام و  اعضاي هيأت علمي دانشکده الهيات و معارف اسلامي صبح امروز برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه در اين نشست با تشکر از تلاش‌هاي اعضاي هيأت علمي دانشکده الهيات و معارف اسلامي، به اخذ مجوز 8 رشته تحصيلي در مقاطع کارشناسي، کارشناسي ارشد و دکتري در يک سال گذشته اشاره کرد و گفت:  اين روند با تأکيد بر اخذ مجوز رشته‌هاي ميان رشته‌هاي ادامه خواهد يافت.

 دکتر علي‌محمدي اهتمام در حل مسائل جامعه را مأموريت دانشگاه ايلام دانست و بيان داشت: دانشگاه پيشران تحول کشور است و لذا پرداختن به مشکلات جامعه از وظايف اصلي دانشگاه مي‌باشد، که در اين راستا دانشگاه ايلام با تمام توان به دنبال اثربخشي و حل مشکلات جامعه مي‌باشد.

رئيس دانشگاه افزود: از اساتيد توقع مي‌رود، نسبت به اثرگذاري در سطح جامعه اهتمام جدي داشته باشند، تا دانشگاه ايلام بتواند به رسالت ايفاي مسئوليت اجتماعي خود جامعه عمل بپوشاند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر سراج رئيس دانشکده الهيات و معارف اسلامي ضمن تشکر از مديريت دانشگاه به جهت راه‌اندازي ساختمان جديد دانشکده، به ارايه گزارش از وضعيت فعلي دانشکده و سياست‌هاي آتي پرداخت و بر اثربخشي اساتيد درس سطح جامعه و انجام پژوهش‌هاي مسأله محور تأکيد کرد.

در ادامه اعضاي هيأت علمي دانشکده الهيات و معارف اسلامي، نظرات و ديدگاه‌هاي خود را مطرح و متعاقب آن هيأت رئيسه دانشگاه نيز به پرسش‌هاي مطروحه پاسخ دادند و بر تعامل و همکاري‌هاي اعضاي هيات علمي و هيأت رييسه دانشگاه تأکيد شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها