بیانیه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد

خانه خبرها

دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام با صدور بيانيه‌اي، اهانت به ساحت مقدس قرآن کريم در کشور سوئد را محکوم کرد و يادآور شد پيشرفت روز افزون اسلام و مکتب اهل بيت عليهم‌السلام و شکست مفتضحانه سياست‌هاي آنها (غرب و استکبار) در غرب آسيا، از جمله دلايل اين اقدام مذبوحانه است.

    به گزارش روابط عمومي، متن بيانيه دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام به شرح ذيل است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ»

«يُريدونَ لِيُطْفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَاللهُ مُتِمُّ نورِهِ و لوْ کَرِهَ الْکافِرونَ»  (الصف: 8)

«کافران مي‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت».

   بار ديگر دست پليد دشمنان اسلام با اهانت به قرآن کريم به عنوان کتاب مقدس حدود دو ميليارد مسلمان، کينه عميق خود را آشکار ساخته و با اقدامي جنون آميز و نفرت‌انگيز اين بار در استهکلم سوئد، اثبات گرديد، که اهداف و آرمان‌هاي الهي و نظام ديني که در صدد تحقق خدامحوري و سعادت و آزادي واقعي انسان از ظلم و طاغوت است، همواره با اهداف و منافع نامشروع آنان ناسازگار بوده و خواهد بود. هرچند در سال‌هاي اخير پديده "اسلام هراسي" در غرب به ويژه ايالات متحده شکل گرفته است، اما اين امر به اين جا متوقف نشده و به پروژه "اسلام ستيزي" تغيير ماهيت داده است. پيشرفت روز افزون اسلام و مکتب اهل بيت عليهم‌السلام و شکست مفتضحانه سياست‌هاي آنها در غرب آسيا، موجب خشم و ناراحتي بيش از حد دشمنان شکست خورده اسلام و عناصر بي‌فرهنگ وابسته به آنان شده و مستأصلانه تاکتيک توهين به استوانه‌هاي عقيدتي مسلمانان را در پيش گرفتند تا شايد بتوانند عرصه ديگري را براي خود باز کنند و از فشار شکست خود رهايي يابند. دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام و جامعه دانشگاهيان، ضمن ابراز تأسف و اندوه مضاعف خود، اين اقدام ننگين کشورهاي سوئد و دانمارک را در توهين به ساحت مقدس قرآن کريم، محکوم نموده و از عموم رهبران اديان آسماني به خصوص علماء و انديشمندان جهان اسلام مي‌خواهد تا در برابر اين اقدام وقيحانه موضع گيري نموده و با نشان دادن چهره واقعي اسلام و قرآن کريم به افکار عمومي جهانيان، دست‌هاي پشت پرده دشمنان پليد اسلام ستيز و اهانت کنندگان به ساحت مقدس قرآن کريم را آشکار سازند.

 

دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها