رئیس دانشگاه ایلام با صدور پیامی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد

خانه خبرها
دکتر طاهر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام با صدور پيامي ضمن محکوميت شديد هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کريم در کشور سوئد به بهانه آزادي بيان، تأکيد کرد اين اقدام وقيحانه نقض آشکار حقوق بشر و تشويق تروريسم است.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، متن پيام دکتر علي‌محمدي به شرح ذيل است:

«بسم الله الرحمن الرحيم»

 «يُريدون لِيُطفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهم و اللهُ متمُّ نورهِ و لو کرِهَ الکافرون»" (صف/8)

  اقدام تلخ و بي‌شرمانه مدعيان دروغين حقوق بشر و آزادي بيان در کشور سوئد در هتک حرمت قرآن کريم، نشانگر توطئه‌اي شوم و خطرآفرين براي مقابله با اسلام و مسلمانان است. اين اقدام نفرت‌انگيز و تحريک آميز نقض آشکار حقوق بشر و تشويق تروريسم و افراط‌گرايي مي‌باشد، که احساسات همه مسلمانان، پيروان راستين اديان الهي و آزادي‌خواهان جهان را جريحه‌دار کرده و نفرت آنان را به همراه داشته است. واضح است، که نورانيت قرآن مبين، با اين اقدامات سخيف و مذبوحانه خاموش نخواهد شد، بلکه طبق وعده حتمي خداوند هر روز عظمت آن افزون‌تر و انوار هدايت آن درخشان‌تر (و اللهُ متمُّ نورهِ و لو کرِهَ الکافرون)، مي‌شود.

اينجانب با تسليت ايام عزاداري حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام و ياران باوفايش، اين اقدام مذبوحانه را محکوم مي‌نمايم و از همه مسلمانان، مجامع دانشگاهي، نخبگان و انديشمندان درخواست مي‌کنم با محکوميت اين اقدام موهن، مانع تکرار ارتکاب چنين جنايت عظمايي شوند. يقين دارم در سايه الطاف الهي و طبق وعده قرآن مبين و با حمايت همه مسلمانان جهان، بانيان پيدا و پنهان اين توطئه مخوف؛ رسواي عالم خواهند شد.

 

طاهر علي‌محمدي

رئيس دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها