سه شنبه‌های کتاب دانشگاه ایلام (معرفی کتب تألیفی و ترجمه‌ای اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام)

خانه خبرها
سه شنبه‌هاي کتاب دانشگاه ايلام (معرفي کتب تأليفي و ترجمه‌اي اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام)

عنوان کتاب: سيستم‌هاي اطلاعات مديريت

مولفان: دکتر اسفنديار محمدي دانشيار دانشگاه ايلام

خانم صفورا غلامي

کتاب سيستم‌هاي اطلاعات مديريت تأليف دکتر اسفنديار محمدي دانشيار دانشگاه ايلام و خانم صفورا غلامي در 8 فصل و 219 صفحه به چاپ رسيده است.

مديريت اطلاعات براي کسب و کار امروز بسيار حياتي است، که به سرمايه‌گذاري قابل توجه نياز دارد و فرآيندهاي کسب و کار مهم را حمايت مي‌کند. با گسترش اقتصاد اطلاعات و سيستم‌هاي اطلاعاتي، مديريت مؤثر اطلاعات در هر عمليات کسب و کار را مي‌طلبد. اخذ ارزش يک کسب و کار از مقدار زيادي از اطلاعات  جمع‌آوري شده توسط کسب و کار ديگر تنها يک چالش تکنولوژيکي نيست. انتخاب ابزار تصميم‌گيري و راه حل‌هاي اطلاعات، برعهده مديران it است. هدف از تدوين اين کتاب کمک به مديران در تبديل شدن به تصميم گيرندگان آگاه در زمينه مديريت اطلاعات و تجزيه و تحليل آن است.

فصل‌هاي کتاب بر اساس يک فرآيند منطقي و پيوسته تدوين‌شده‌اند. فصل اول کتاب با عنوان «انسان و پردازش» اختصاص يافته و فصل دوم به «سازمان» مي‌پردازد. در فصل سوم «نگرش سيستمي» مورد بحث قرار گرفته است فصل چهارم به «مباحث اساسي سيستمهاي اطلاعات» پرداخته است و در فصل پنجم «طبقه‌بندي سيستمهاي اطلاعات» تشريح گرديده است. در فصل ششم «اجزاي اصلي سيستم‌هاي کاربران» آورده شده و در فصل هفتم «انواع سيستم‌هاي اطلاعات» مورد بررسي قرار گرفته است. در فصل هشتم «سريال تکامل سيستم‌هاي اطلاعات» مطرح شده است و در فصل نهم «اينترنت و شبکه‌هاي جهاني» مورد بحث واقع شده و در فصل دهم به «امنيت سيستم‌هاي اطلاعات» پرداخت شده است.

 

سه‌شنبه هر  هفته، ما را با معرفي کتب منتشر شده اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام همراهي کنيد.

 

روابط عمومي دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها