En Ar

نشست مشترک دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشي با صنايع و دستگاه‌هاي اجرايي استان

    نشست مشترک دانشگاه ها و موسسات پژوهشي با صنايع و دستگاه‌هاي اجرايي استان با حضور دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري دانشگاه و دکتر بياتي مدير دفتر ارتباط با صنعت و جامعه صبح روز دوشنبه 18 آذرماه 1398، در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

    در اين نشست دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري دانشگاه با تأکيد بر عزم جدي دانشگاه ايلام براي توسعه  روابط با ادارت، سازمان‎ها و صنايع استان و التزام به رسالت اجتماعي دانشگاه به ظرفيت‎هاي پژوهشي، آموزشي، فناوري و آزمايشگاهي دانشگاه اشاره نموده و تأکيد کرد با مصوبه شوراي پژوهشي تصميم بر آن است که طرح‎هاي پژوهشي، پايان‌نامه‌هاي کارشناسي ارشد و رساله‎هاي دکتري را به سمت حل مشکلات و معضلات استان و اولويت‌هاي پژوهشي ادارات، سازمان‎ها و صنايع استان هدايت نماييم.

   در ادامه نمايندگان دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشي، ادارات، سازمان‎ها و صنايع استان به بيان نظرات، ديدگاه‎ها، پيشنهادات و انتقادات مورد نظر خود پرداختند.

نشست مشترک دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشي با صنايع و دستگاه‌هاي اجرايي استان نشست مشترک دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشي با صنايع و دستگاه‌هاي اجرايي استان نشست مشترک دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشي با صنايع و دستگاه‌هاي اجرايي استان
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها