En Ar

انتخابات

حجت‌الاسلام و المسلمين رستمي:

آينده‌ي روشن از مسير پرسشگري دغدغه‌مندانه و پذيرش چارچوب‌ها و تمکين به قانون مي‌گذرد

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رساني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام و المسلمين مصطفي رستمي طي پيامي به موضوع سيزدهمين انتخابات رياست جمهوري پرداخت که متن آن به شرح ذيل مي باشد:

سه هفته تا سيزدهمين انتخابات رياست‌جمهوري زمان باقي است. فرمايشات امروز رهبر انقلاب بايد فصل‌الخطاب همه‌ي دلسوزان انقلاب و ايران باشد. از امروز تا 28 خرداد همه‌ي ظرفيت‌ها خصوصا در جامعه دانشگاهي بايد در کمک به مشارکت حداکثري به‌کار گرفته شود.

يگانه مسير تحقق مشارکت بالا در شرايط فعلي "ترسيم آينده‌اي مطلوب ناظر به واقعيت هاي جامعه است" و اين ممکن نيست مگر با ايجاد رقابت بر سر ايده‌ها و برنامه‌ها براي اداره‌ي بهتر کشور در حوزه‌ي اقتصاد که جامعه دانشگاهي مي تواند در اين راه نقش‌آفريني جدي کند.

در روزهاي اخير طيف‌هاي مختلف از اساتيد و دانشجويان در تشکل‌هاي مختلف در خصوص مسائل ناظر به "احراز صلاحيت‌ها" اظهار نظر کرده‌اند.عده اي در دفاع از تصميم شورا و عده اي با دغدغه‌ي افزايش مشارکت دلسوزانه در نقد تشخيص شوراي نگهبان. و هر دو گروه، سخنان رهبر انقلاب را فصل الخطاب مي دانند. هر دو گروه ماجورند و  کسي حق ندارد دانشجويان دلسوز را تخطئه کند.

آينده‌ي روشن از مسير پرسشگري دغدغه‌مندانه و پذيرش چارچوب‌ها و تمکين به قانون مي گذرد. دوره‌ي نقد با قطعيت تصميم شوراي و تسليم در مقابل قانون گذشت و دوره تلاش براي مشارکت حداکثري و انتخاب مطلوب آغاز شده است.

ان‌شاءالله از امروز همه‌ي توان‌ها براي بيشينه شدن حضور مردم مصروف خواهد شد.

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها