En Ar

دکتر علي محمدي: با همفکري و همکاري دانشجويان وضعيت سياسي را به يک حماسه بي بديل تبديل خواهيم کرد.

اولين جلسه شوراي فرهنگي دانشگاه با حضور اعضاي شورا در تاريخ يک شنبه 18/1/92در سالن جلسات حوزه رياست دانشگاه با حضور اعضاي شورا برگزار شد. در ابتداي اين جلسه دکتر علي محمدي رئيس دانشگاه ضمن تبريک سال جديد و تسليت ايام حزن انگيز فاطميه گفت: سال1391 با همکاري، همدلي و تلاش شبانه روزي شوراي فرهنگي و مجموعه معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه، شاهد اجراي برنامه هاي با کيفيت و پرمحتوا بوديم که اين باعث شد تا دانشگاه براي سال دوم در بين 12 دانشگاه برتر فرهنگي قرار گيرد و کانديد انتخاب دانشگاه برتر باشد.

رئيس دانشگاه افزود با توجه به نامگذاري سال به نام حماسه سياسي و حماسه اقتصادي توسط مقام عظماي ولايت امسال وظايف سنگينتر و خطيرتري بر دوش شوراي فرهنگي است که بايد با همفکري و همکاري و استفاده از تمام پتانسيل هاي موجود در دانشگاه براي پيگيري اين مطالبه رهبري گام برداشت و يک حماسه بي بديل را رقم زد.

دکتر علي محمدي در ادامه با اشاره به نزديکي انتخابات رياست جمهوري و حضور کانديداها براي سخنراني و تبليغات در دانشگاه و همچنين انتخابات ميان دوره اي مجلس شوراي اسلامي گفت: بايد تلاش کرد تا فضايي را بوجود آورد تا کانديداها بتوانند در يک فضاي منطقي و به دور از هيجانات احساسي وارد دانشگاه شوند و برنامه هاي خود را ارائه دهند  و اين مي طلبد تا مجموعه معاونت فرهنگي و اجتماعي با يک برنامه ريزي منسجم و منظم براي ترم تحصيلي برنامه ريزي کنند.

رياست دانشگاه ادامه داد: امروزه حاميان دموکراسي خودشان پرايرادترين افراد در زمينه دموکراسي هستند که اين را مي توان در عمل مشاهده کرد و مثال هاي فراواني را براي نقض آن پيدا کرد.

دکتر علي محمدي در پايان صحبت هاي خود ضمن تشکر از دانشجويان گفت: از دانشجويان علي الخصوص دانشجويان فعال فرهنگي که به عنوان بازوان اصلي مجموعه معاونت فرهنگي و افسران جنگ نرم در دانشگاه محسوب مي شوند تشکر مي کنم و اميدوارم که در خلق حماسه سياسي و حماسه اقتصادي با تمام وجود حاضر شوند و آنها بدانند با توجه به انرژي جواني، اخلاص، دلسوزي و اهدافي مقدسي که براي پيشبرد نظام مقدس اسلامي دارند قطعا در درگاه الهي داراي اجر فراواني هستند.     

    

دکتر علي محمدي: با همفکري و همکاري دانشجويان وضعيت سياسي را به يک حماسه بي بديل تبديل خواهيم کرد. دکتر علي محمدي: با همفکري و همکاري دانشجويان وضعيت سياسي را به يک حماسه بي بديل تبديل خواهيم کرد.
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها