En Ar

بيانيه جامعه ي دانشگاهي استان ايلام به مناسبت سي و چهارمين بهار انقلاب اسلامي

در طليعه­ي سي و چهارمين بهار انقلاب اسلامي ايران قرار داريم، انقلابي که پايه­گذار تحولاتي عظيم در جهان گرديد و ثمرات آن را مي توان امروزه در سقوط ديکتاتورهاي دست نشانده­ي استکبار جهاني ديد. انقلابي که به رهبري روح خدا بنيان گذاشته شد و با نفس گرم اين مرد الهي توانست تمامي نقشه­هاي شوم و برنامه ريزي شده را از بين برده و بساط کفر جهاني را بزدايد و يک انقلاب جهاني را به عالميان وعده دهد. پس از غروب خورشيد در آغاز انقلاب، عده­اي فکر مي­کردند که در شکل گيري و صدور اين انقلاب خللي پديد خواهد آمد، اما با طلوع ماه و پرتوافکني آن، تشعشع نوراني ولايت بار ديگر جهان را روشن کرد تا جهانيان بدانند که نور حق هيچوقت خاموش شدني نيست. از آن روز در پرتو سايه سار ولايت و اطاعت از بيانات حضرت امام خامنه­اي، هر روز شاهد  رشد و پيشرفت علمي، اقتصادي، سياسي و فرهنگي اين ملت انقلابي بوده­ايم و تمامي فتنه هاي دشمنان داخلي و خارجي را در طول اين سه دهه را خنثي کنيم. جامعه دانشگاهي ضمن گراميداشت و تبريک ايام ا... دهه­ي فجر به ساحت مقدس صاحب اين نظام حضرت بقيه ا... الاعظم(عج) و نايب برحقش امام خامنه­اي(مدظله العالي) و سلام و درود به روح پر فتوح بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي و شهداي اين انقلاب اعلام مي دارندکه:

1-       همانطور که در ابتداي انقلاب در لبيک به نداي هل من ناصر ينصرني روح خدا، حضرت امام خميني(ره)، قدم در راه تحول بنيادبن کشورمان گذاشتيم و تا کنون پاسدار ميراث گرانبهاي آن مرد الهي يعني ولايت مطلقه فقيه بوده ايم، امروزه نيز در رکاب ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي و در زير لواي ايشان تا ظهور دولت حق و تشکيل عدالت جهاني لحظه اي آرام نخواهيم گرفت.

2-       ضمن تبريک و تسليت شهادت مظلومانه دانشمندان هسته اي کشورمان علي الخصوص دانشمند نخبه و جوان ايلامي، شهيد داريوش رضايي نژاد و محکوم کردن اين حرکات مذبوحانه، اعلام مي کنيم که ترورهاي کور و برنامه­هاي شوم شياطين استکبار هرگز نمي تواند خللي در عزم و ارداه¬ي اين ملت ايجاد کند بلکه با پرپر شدن هر گلي، هزاران گل ديگر شکوفه خواهد زد و اين راه را ادامه خواهد داد.

3-       جهانيان بدانند که، بيداري اسلامي و شکستن بت ديکتاتورهاي منطقه، بدست انسانهاي مسلمان و خداجوي و طالب حق و حقيقت و عدالت، تنها ثمره اي کوچک از انقلاب جهاني اسلامي ايران است و انشاءالله همانطور که مولايمان امام خامنه اي وعده داده­اند، بزودي شاهد اين بيداري در قلب اروپا و آمريکا خواهيم بود که آن روز، روز رسوايي استکبار جهاني و انزواي آنان براي هميشه و پيوستن آنان به زباله دان تاريخ هستيم.

4-       سران استکبار بدانند که ملت انقلابي ايران، نه با تحريم و نه با زور و تزوير و نه با جنگ نرم، هرگز حاضر به دست کشيدن از آرمانها و ارزشهاي اسلامي خود نيست و با تلاش و مقاومت و در چارچوب اصول اصلي خود يعني عدالت خواهي و اعتقاد به صلح و ثبات بين المللي  و... اهداف جهاني خود را به پيش خواهد برد و آنها  بدانند، که اينگونه حرکت­هاي تقابلي با استقلال و پيشرفت ايران اسلامي، جزء پيچيده­تر کردن مشکلات دنياي کنوني و انزواي بيشتر آنان نتيجه اي در بر نخواهد داشت.

در پايان جامعه­ي دانشگاهي استان ايلام، ضمن تجديد بيعت دوباره با آرمانهاي انقلاب اسلامي و گراميداشت ياد و خاطره روح خدا، اعلام مي کنيم که تا قطرات خون در رگهاي ما جريان دارد، در سايه سار ولايت مطلقه فقيه و لبيک به نداهاي ملکوتي امام خامنه­اي، از تلاش و مبارزه، جهت اعتلاي ايران اسلامي و تشکيل حکومت جهاني عدالت و حقيقت دست برنخواهيم برداشت و با تمام وجود فرياد بر مي­آوريم که:  مرگ بر آمريکا، مرگ بر... 

بيانيه جامعه ي دانشگاهي استان ايلام به مناسبت سي و چهارمين بهار انقلاب اسلامي بيانيه جامعه ي دانشگاهي استان ايلام به مناسبت سي و چهارمين بهار انقلاب اسلامي بيانيه جامعه ي دانشگاهي استان ايلام به مناسبت سي و چهارمين بهار انقلاب اسلامي بيانيه جامعه ي دانشگاهي استان ايلام به مناسبت سي و چهارمين بهار انقلاب اسلامي
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها