En Ar

بيانيه به مناسبت نهم ديماه روز بصيرت

نهم دي ماه برخاسته از بصيرت است، از دشمن شناسي است، از وقت شناسي است ، از حضور در عرصه مجاهدانه است.(امام خامنه اي)

اسلام با ايجاد بنيادي­ترين وحدت ذاتي خود در بين پيروان راستين، انقلاب اسلامي را چون سدي سديد در مقابل انواع تهاجمات بيروني، سمبل پايداري و مقاومت و نمايشي از اقتدار وحدت گرايانه به عنوان معجزه بزرگ، تقديم بشريت نمود تا الگويي باشد براي رهايي از دژخيمان غير الهي.

اين اصالت و عظمت اسلام و قامت زيباي حکومت عدالت گستر الهي تنها با وحدت توأم با معرفت و بصيرت آحاد جامعه ميسر مي شود و معيار صيانت از وحدت و اجتناب از دلشادي دشمنان و موج آفريني براي خرسندي دوستان انقلاب اسلامي، محک ارزيابي قبولي و يا مردودي اشخاص در اين آزمون و فتنه هاي زمانه است.

پس از روزهاي با شکوه مقاومت در مقابل دژخيمان طاغوت و جانفشاني­ها در برابر ياران درنده­خوي استکبار و پس از آزمودن­هاي فراوان در هشت سال دفاع مقدس و سپس در مراحل بعد از انقلاب و فتنه هايي چون  روزنامه هاي زنجيره­اي، ترورهاي کور، اهانت­هاي وافر به مقدسات اسلامي، غائله کوي دانشگاه، پيشنهاد ننگين جام زهر، فتنه مجلس ششم، استقلال خواهي قوميت­ها، تعليق­هاي هسته­اي و هزاران فتنه ديگر، انقلاب اسلامي با فتنه بزرگتري روبرو شد که براي زدودن اين فتنه بايد جوانان نسل ديگري از همين مرز و بوم و فرزندان امام خامنه اي همچون پدران خود در گذشته فرياد ربنا را سر مي­دادند و بر اين کلام نوراني ايستادگي مي­کردند تا بساط آن براي هميشه برچيده مي­شد.

براي تدريس دوباره عشق و شهادت در مدرسه انقلاب به تمامي اجانب نياز به حماسه­اي ديگر بود. حماسه­اي که در نهم دي ماه 1388 و پس از شکستن حرمت عاشوراي حسيني و جريحه دار کردن قلب عاشقان ولايت رقم خورد. در آن روز تاريخي ملت عاشورايي ايران در حمايت از آرمانهاي نهضت عاشورايي و براي تسکين دل مهدي فاطمه(عج) و نائب برحقش به ميدان آمدند تا سوت و کف حراميان شامي را در نطفه خفه کنند و خون ناقابلشان را به عنوان هديه­اي کوچک تقديم امام زمانشان نمايند.

9 دي نمايش فرياد دين خواهي، عدالت خواهي، عزت خواهي، بصيرت خواهي، هوشمندي ملت ايران و پيروزي عوامان خاص بر خواصان عام در صفحات تاريخ پرشکوه انقلاب اسلامي بود و تفاوت مردم ايران با مردم کوفه در فهم راستين ولايت و امامت و حق و حقيقت را به عرصه نمايش گذاشت.

9 دي سبب شد فتنه گران و فريب خوردگان و حاميان باطل آنان در سراسر جهان بدانند که ملت ايران با الگو گرفتن از حماسه­ي جاويد کربلاي حسيني و حرکت در مسير نوراني راه امام خميني(ره) و در سايه سار بزرگترين هديه اسلام يعني ولايت مطلقه فقيه هرگز تسليم فشارها و توطئه­ها و فتنه­ها نخواهند شد و با بصيرت و اراده پولادين متکي بر ايمان، با دل و جان از دستاوردهاي انقلاب اسلامي صيانت خواهند کرد.

بسيج اساتيد و پايگاه مقاومت اداري دانشگاه ايلام ضمن گراميداشت حماسه بزرگ نهم ديماه و پاسداشت ياد و نام شهداي بصيرت در آن روز پرشکوه پيروزي، که فتنه گران را براي هميشه در انزواي فتنه گريشان گرفتار کرد به مستکبران نااميد و ايادي خودفروخته­يشان که امروزه متوسل به ابزار تحريم و ترور شده اند اعلام مي کند که تا آخرين نفس، براي آمدن آخرين آفتاب عدالت، خود را سرباز کوچک انقلاب و مطيع رهبري مي­دانند و خطاب مي­کنند که تاريکي کفر نه با ترور و نه با تحريم و نه با جنگ نرم هرگز نخواهد توانست نور ايمان را از دل آنان بزدايد و اين همه بدطينتي و بداخلاقي فقط چهره ي کريه و خوي استکباري آنان را آشفته تر خواهد کرد.

بيانيه به مناسبت نهم ديماه روز بصيرت بيانيه به مناسبت نهم ديماه روز بصيرت بيانيه به مناسبت نهم ديماه روز بصيرت بيانيه به مناسبت نهم ديماه روز بصيرت
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها