En Ar

تحليل مسائل سياسي روز با حضور حجت الاسلام والمسلمين دکتر الهي راد

تحليل مسائل سياسي روز در تاريه 28/9/1390 با حضور حجت الاسلام والمسلمين هاشمي معاونت نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه، دکتر بگ محمدي معاونت دانشجويي و فرهنگي و جمعي از دانشجويان با سخنراني حجت الاسلام والمسلمين الهي راد از ساعت18.30 در سالن آمفي فرزانگان برگزار گرديدو در ابتداي اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين هاشمي ضمن عرض خير مقدم به حضار بر تبيين و ضرورت آگاهي دانشجويان از تحليل مسائل سياسي روز پرداختند. ايشان تنها راه مبارزه با دشمنان در جنگ نرم را دقت در تحليلهاي سياسي و... دانست.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمين دکتر الهي راد از اساتيد موسسه پژوهشي امام خميني با تاکيد بر ضرورت نياز نسل جوان به شناخت و آگاهي به جريان شناسي بنيادهاي فکري شخصيت هاي مختلف از صدر اسلام تاکنون گرفتند و عبرت گرفتن از گذشته و گوش به فرمان ولي فقيه بودن را تنها راه پيروزي در جنگ نرم  دانستند.

تحليل مسائل سياسي روز با حضور حجت الاسلام والمسلمين دکتر الهي راد تحليل مسائل سياسي روز با حضور حجت الاسلام والمسلمين دکتر الهي راد تحليل مسائل سياسي روز با حضور حجت الاسلام والمسلمين دکتر الهي راد تحليل مسائل سياسي روز با حضور حجت الاسلام والمسلمين دکتر الهي راد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها