En Ar

ديدار رئيس دانشگاه ايلام با خانواده شهيد والامقام علي مردان بگ‌محمدي

  به گزارش خبرنگارفرهنگي، دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام با همراهي حجت‌الاسلام و المسلمين غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، خانم دکتر پيزادنيا مشاور رئيس دانشگاه در امور بانوان و آقاي فتاحي مدير روابط عمومي با حضور در منزل شهيد والامقام علي‌مردان بگ‌محمدي در فضايي صميمي با خانواده اين شهيد عالي مقام دوران دفاع مقدس ديدار و گفتگو کرد.

دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه در اين ديدار با تبريک ايام مبارک دهه فجر و گراميداشت ياد و خاطره شهيد عليزمان بگ‌محمدي از زحمات همسر اين شهيد گرامي به جهت تربيت فرزنداني متخصص و با اخلاق قدرداني نمود و خاطرنشان کرد خانواده شهدا ميراثي گران‌بها و الگو براي جامعه دانشگاهي مي‌باشند و لذا ديدار و خدمت به خانواده شهيدان افتخار بزرگي است.

همچنين حجت‌الاسلام و المسلمين غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با بيان اينکه آسايش، آرامش و امنيت ايران اسلامي مديون جان‌فشاني‌ها و سلحشوري‌هاي رزمندگان و شهداي دفاع مقدس است، يادآور شد:  همسران شهدا به واسطه نقشي که در تربيت فرزندان خود داشته‌اند سرمايه‌اي ارزشمند براي نظام اسلامي مي‌باشند، که  بايد به درستي نقش و جايگاه آنان تبين گردد.

گفتني است دو فرزند از فرزندان اين شهيد والا مقام، آقايان دکتر مظفر و مهندس علي‌ اصغر بگ‌محمدي از اساتيد ممتاز دانشگاه ايلام هستند.

 

ديدار رئيس دانشگاه ايلام با خانواده شهيد والامقام علي مردان بگ‌محمدي ديدار رئيس دانشگاه ايلام با خانواده شهيد والامقام علي مردان بگ‌محمدي
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها