En Ar

همايش ملي زيست جهان پساکرونا در دانشگاه ايلام برگزار گرديد

  به گزارش روابط عمومي، مراسم افتتاحيه همايش ملي زيست جهان پساکرونا با حضور دکتر غفاري معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و رئيس همايش، دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام و دبير همايش، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي و رئيس شوراي سياست‌گذاري همايش، دکتر رضازاده مشاور رئيس و مدير حوزه رياست و دبير علمي همايش، دکتر امامي‌پور مدير امور فرهنگي، دکتر  سپيدنامه دبير شبکه جامعه و دانشگاه و دبير اجرايي همايش، صبح امروز بصورت حضوري و برخط در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در اين مراسم دکتر غفاري معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و رئيس همايش با اشاره به اينکه نسل چهارم دانشگاه‌ها اجتماعي و جامعه محور هستند،  تأکيد کرد برگزاري همايش ملي زيست جهان کرونا در دانشگاه ايلام با اين رويکرد برگزار شد، که نتايج آن در سطح ملي و استاني مورد استفاده قرار خواهد گرفت  که  نظر به متن ايشان بصورت جداگانه منتشر مي‌گردد.

در ادامه مراسم، دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام و دبير همايش با بيان اينکه دانشگاه‌ها پيشران توسعه و حرکت‌هاي اجتماعي هستند و لذا در همه برنامه‌ها و رويدادهايي که در سطح جامعه انجام مي‌گيرد بايد مشارکت فعال داشته باشند، اظهار داشت: دانشگاه ايلام بنا به رسالت اجتماعي و مسؤوليت‌پذيري که در قبال جامعه دارد و آن در طول چند سال اخير ثابت کرده، از روزهاي نخست پاندمي کرونا، عالمانه و سنجيده  در کنار مردم استان قرار گرفت و اعضاي هيات علمي دانشگاه در قالب شبکه ملي جامعه و دانشگاه 28 پيشنهاد کابردي را ارئه دادند، که مي‌توان به توليد  الکل طبي  اشاره کرد.

دکتر علي‌اکبري برگزاري همايش ملي زيست جهان پساکرونا را در اين راستا عنوان کرد و  سپس توضحاتي را درباره روند برگزاري همايش عنوان نمود و در ادامه به تبعات، پيامدها، آموزه‌ها، يادگيري‌ها و عبرت‌هاي زندگي در دوران کرونا اشاره کرد که متن سخنان ايشان بصورت جداگانه منتشر مي‌گردد.

در ابتداي اين مراسم دکتر سپيدنامه دبير اجرايي همايش اظهار داشت: 270 اثر علمي شامل 95 يادداشت فني و175مقاله علمي به دبيرخانه اين همايش ارسال شد، که پس از داوري آثار توسط اعضاي هيات علمي و اصحاب رسانه 119اثر برگزيده شده است.

وي افزود: کليه اين آثار و گواهي پذيرش مقالات در سامانه همايش ملي زيست جهان پسا کرونا بارگذاري مي شود.

دبير همايش ملي مجازي زيست جهان پسا کرونا تاکيد کرد: 27مقاله علمي و ياداشت فني برگزيده در افتتاحيه اين همايش در هفت پنل تخصصي دين، بهداشت و سلامت، فرهنگي و اجتماعي، آب و خاک و کشاورزي، اقتصاد صنعت و گردشگري، علم و فناوري و آموزش و پنل سياست داخلي و خارجي در دو نوبت صبح و عصر توسط صاحبان آثار ارائه مي‌شود.

دکتر سپيد نامه يادآور شد: در هر پنل تخصصي سه اثر شامل دو مقاله علمي و يک ياداشت فني ارائه مي شود.

وي در خصوص گواهي حضور، کتاب چکيده و مجموعه مقالات پذيرفته شده در اين همايش گفت: گواهي حضور در همايش هفته آينده بر روي سامانه همايش قرار خواهد گرفت، بنابراين شرکت‌کنندگان از گواهي مربوطه پرينت گرفته و سپس کتاب چکيده و مجموعه کامل مقالات پذيرفته شده در قالب سي دي بر روي سامانه همايش قرار مي‌گيرد.

در ادامه همايش در قالب هفت پنل اختصاصي و با ارائه 27 سخنراني دو نوبت صبح و عصر به شرح ذيل برگزار گرديد:

1- کارگروه ديني به ريسات حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر سراج دانشيار دانشگاه ايلام

2- کارگروه بهداشت و سلامت به رياست دکتر راضي ناصري‌فر عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشکي ايلام

3- کارگروه بخش آب، خاک، محيط زيست و کشاورزي به رياست دکتر حاجي کرمي استاد تمام دانشگاه ايلام

4- کارگروه اقتصاد ،صنعت و گردشگري به رياست دکتر علي سايه ميري دانشيار دانشگاه ايلام

5- کارگروه علم و فناوري و نوآوري به رياست دکتر کامران طاهرپور رئيس پارک علم و فناوري استان

6- کارگروه اجتماعي و فرهنگي يه ريسات دکتر علي‌ايار  مدرس دانشگاه  ايلام

7- کارگروه سياست داخلي و سياست خارجي به رياست دکتر نصرت ‌اله حيدري اعضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد ايلام.

همايش ملي زيست جهان پساکرونا در دانشگاه ايلام برگزار گرديد همايش ملي زيست جهان پساکرونا در دانشگاه ايلام برگزار گرديد همايش ملي زيست جهان پساکرونا در دانشگاه ايلام برگزار گرديد همايش ملي زيست جهان پساکرونا در دانشگاه ايلام برگزار گرديد همايش ملي زيست جهان پساکرونا در دانشگاه ايلام برگزار گرديد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها