En Ar

دکتر علي‌اکبري با توانايي علمي و مديريتي و جسارت و سخت کوشي زمينه توسعه متوازن دانشگاه ايلام را فراهم نمود

معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم در مراسم اختتاميه طرح کمند عنوان کرد: دانشگاه ايلام در چند سال اخير در مسير توسعه متوازن قرار گرفته، که بخش عمده‌اي از اين دستاوردها بواسطه توانايي علمي و مديريتي  و جسارت و سخت کوشي دکتر علي‌اکبري به دست آمده است.

 

  به گزارش خبرنگار فرهنگي،  دکتر غفاري معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در مراسم اختتاميه رويداد کمند) کار، مهارت و نوآوري ( ويژه دانشجويان دختر دانشگاه‌‌هاي استان ايلام  که صبح امروز بصورت حضوري و برخط در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد، با تبريک ميلاد رسول خدا (ص) و امام جعفر صادق (ع)، تأکيد کرد که همه بشريت وامدار تعاليم و آموزه‌هاي ناب حضرت محمد (ص) بعنوان پيامبر رحمت و مهرباني و امام صادق (ع) بعنوان تجلي نوعدوستي و زندگي مسالمت آميز مي‌باشند.

دکتر غفاري با بيان اينکه دانشگاه ايلام در چند سال اخير عملکرد مناسبي در سطوح مختلف داشته است، اظهار کرد: دانشگاه ايلام در چند سال اخير توسعه خوب و متوازني در سطوح مختلف و از جمله در حوزه فرهنگي و اجتماعي  در سطح کشور داشته است، که بخش عمده‌اي از اين دستاوردها، مرهون تلاش‌ها و پي‌گيري‌هاي دکتر علي‌اکبري مي‌باشد، که به علت توانايي علمي و مديريتي  و جسارت، سخت کوشي و هنري که در برقراري ارتباط با ديگران دارند، توانسته است به خوبي اين مجموعه را مديريت نمايد.

معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم با ارزيابي مثبت از روند برگزاري رويداد کمند در دانشگاه ايلام، بيان داشت:  اين طرح با همکاري معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري و معاونت فرهنگي و اجتماعي وزارت عتف در 10 دانشگاه کشور برگزار مي‌گردد، که خوشبختانه دانشگاه ايلام در اين زمينه هم عملکرد خوبي داشت و توانست اين رويداد را در سطح عالي برگزار نمايد و لذا بر خود لازم مي‌دانم از تمامي مسؤولين، عوامل و کنشگران دانشجويي که در جريان برگزار اين رويداد فعاليت داشته‌اند کمال تقدير و تشکر را داشته باشم.

دکتر غفاري، يادآور شد: بايد دانشجويان به زندگي در فضاي دانشگاه محدود نشوند، بلکه توانايي ارتباط مؤثر با جامعه و مجموعه‌هاي بيرون دانشگاهي را کسب نمايد و در اين راستا و  ضمن فراگيري مهارت‌هاي کارآفريني، توانمندي لازم را براي ورود به اجتماع به دست آورند و اگر اين مهم محقق گردد زمينه پويايي جامعه فراهم مي‌گردد.

معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، خاطرنشان کرد: يکي از ويژگي‌هاي خوب طرح کمند، اکتفا نکردن به مجموعه دانشگاهي  و استفاده از ظرفيت ديگر بخش‌هاي جامعه براي توانمند سازي دانشجويان است و براي همين اجراي خوب اين طرح بارقه اميد و خودباوري را به متن جامعه تزريق مي‌کند.

دکتر غفاري تأکيد کرد: بايد با آموزش مهارت‌هاي مختلف کسب و کار، ارتباط با ديگران، کار گروهي و استفاده از ظرفيت‌هاي مختلف جامعه به دانشجويان، روح خودباوري را در آنان تقويت و  احساس ناتواني را از آنان دور کرد.

معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، افزود: چنين رويکردي زمينه اثرگذاري بهتر افراد در اجتماع و در نتجيه پويايي توأمان فرد و جامعه را فراهم مي‌کند.

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها