En Ar

آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار گرديد

براي اولين با در ايران و با پيام دکتر خاکي صديق معاون آموزشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار گرديد.

  به گزارش خبرنگار فرهنگي، آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، دکتر صيدي معاون دانشجويي، دکتر امامي‌پور مدير امور فرهنگي و اجتماعي، رؤساي دانشکده‌ها و دانشجويان و خانواده‌هاي آنان، صبح امروز در محل سال آيت‌اله حيدري بصورت مجازي برگزار گرديد.

در اين مراسم، ابتدا پيام تصويري دکتر خاکي صديق معاون آموزشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به صورت ويدئو کنفرانس پخش گرديد، که نظر متن سخنراني ايشان بصورت جداگانه منتشر مي‌گردد.

در اين مراسم ابتدا دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، ضمن تبريک به دانشجويان و خانواده‌هاي آنان، بيان کرد: خانواده‌ها مطمئن باشند که  با افتخار امانتي را که به ما سپردند با تمام وجود پاس داشتيم و نهايت تلاش خود را به کار گرفتيم که در تربيت آنان کوشا باشيم و عليرغم همه مشکلات و موانع، مديريت دانشگاه ايلام با افتخار زمينه فارغ‌التحصيلي دانشجويان را فراهم نمود.

دکتر علي‌اکبري، يادآور شد: ابتدا نگراني‌هايي وجود داشت، اما با تلاش همکاران اينجانب، برنامه‌ريزي لازم صورت گرفت و در نهايت اين جشن به صورت متفاوت و براي اولين بار به صورت مجازي برگزار مي‌گردد، که  با پيام تصويري معاون آموزشي وزير علوم ملي شد و با بسترهاي حوزه دانشجويي و فناوري اطلاعات دانشگاه بين‌المللي شد، بنايراين امروز جشني متفاوت را تجربه مي‌کنيم.

رئيس دانشگاه با اشاره به مشکلات منتج از پديده کرونا، تصريح کرد: تهديد پديده کرونا در دانشگاه ايلام تبديل به فرصت گرديد و زمينه استقرار آموزش الکترونيک و دولت الکترونيک را فراهم نمود.

دکتر علي‌اکبري، افزود: خوشحالم که سامانه آموزشي الکترونيکي همه دغدغه‌هاي دانشجويان را پاسخ خواهد داد و به دانشجوياني که دروس عملي آنها باقي مانده هم اطمينان مي‌دهم، بدون دغدغه نگران نباشند که مجموعه معاونت آموزشي با اطلاع رساني دقيق  و برنامه ريزي پلکاني و با دقت مشغول رصد شرايط هستند و امور به درستي پيش خواهد رفت.

دکتر علي‌اکبري، خاطرنشان کرد: يکي از تعاريف استعداد در حال حاضر قدرت انطباق با شرايط است و دانشگاه ما پيشتازي را به عنوان يکي از شعارهاي کليدي خود انتخاب کرده و امروز در خدمت شما اين قدرت را به نمايش مي‌گذارد، شرايطي که ما براي آن آماده نبوديم و اگر اين شرايط ادامه داشته باشد سال آينده حتما به موقع ترم تحصيلي شروع خواهد شد و به موقع نيز پيش خواهد رفت.

در ادامه دکتر امامي‌پور مدير امور فرهنگي و اجتماعي دانشگاه، ضمن عرض خير مقدم به حاضرين در مراسم توضياحتي را درباره روند اجراي اين مراسم ارائه داد و سپس آقاي دکتر صيدي در سخنان کوتاهي شرايط خاص دانشگاه ايلام در خدمات‌رساني و کارآفريني را تشريح کرد و سپس حجت‌الاسلام سراج رئيس دانشکده الهيات و معارف اسلامي به نمايندگي از رؤساي دانشکده‌ها مطالبي را مطرح نمود.

شايان ذکر است، اجراي موسيقي توسط گروه دل‌‌آرام، نمايش کليپ‌هاي طنز ارسالي دانشجويان، معرفي دانشجويان فارغ‌التحصيل در قالب دانشکده و معرفي دانشجويان فعال فرهنگي از جمله برنامه‌هاي اين مراسم بود.

آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار گرديد آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار گرديد آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار گرديد آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار گرديد آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار گرديد آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار گرديد آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار گرديد آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار گرديد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها